trønderbærta :) Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 lurer veldig på hva vi skal gi i dåpsgave til lillesøster ti bonusbarna mine??? har ett kjempe greit forhold til deres mor og hennes nye familie. nå har de fått ei lita jente (okt-08) som skal døpes i helgen. trenger sårt forslag til dåpsgave!!! håper noen kan hjelpe oss:)
Hvitkløver2020 Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 -Sølv armbånd -Eventyrbok -Askjett & kopp
trønderbærta :) Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2009 takk for tips. trenger flere:)
entil :) Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Røros barnepledd Bilde (feks. litografi eller et trykk) Skammel
mamma til fire små Skrevet 28. januar 2009 #6 Skrevet 28. januar 2009 smykkeskrin. jenter får masse smykker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå