Shabby Cheap Chic Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Vi vurderer Krogsveen men er ikke helt sikre enda.. Hvorfor valgt dere den dere valgte?
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Vi brukte eiendomsmegler1. Var nok mest pga at det huset (gården) vi kjøpte ble solgt at dem. Og vi hadde sparebank1 som bank. Er ikke imponert over megleren! Vi fikk bl.a vite om at vi skulle ha visning (vi hadde allerede flyttet) av svigerfar som leste det i lokalavisen. Det var mye tull med den nye eiendommen som vi kjøpte og megleren tok ikke tak i tingene før jeg ringte fly forbannet og sa at om ikke dette er i orden i løpet av uken så kommer vi med et erstatningskrav (for tort og svie), vi begynner på 100 000!! Siden han får % av salget fikk han vel fingen ut av ræva!
Shabby Cheap Chic Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2009 Oi da, det hørtes ikke noe særlig ut.. Vi var på visning på ett hus i forrige uka og jeg prata litt med han ene fra Krogsveen. Virka som en grei kar og har ikke hørt noe negativt om de enda i alle fall..
miapia Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Gå på person. Velg en selger du kommuniserer godt med, og som gir d et godt tilbud.
Shabby Cheap Chic Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2009 Ja er sant det.. Han jeg snakka med ringte i dag men jeg fikk ikke tatt tlf og glemte å ringe opp:(.. Har sendt han en mail da.. Er glad han ikke ringer og maser som mange gjør.. uff...
It's all about me Skrevet 28. januar 2009 #6 Skrevet 28. januar 2009 Har brukt Postbanken to ganger og er knallfornøyd. Har kjøpt gjennom Aktiv to ganger og de er så elendige at jeg ikke kan skjønne at de eksisterer fremdeles. Krogsveen har jeg hørt mye dritt om, så de hadde jeg aldri brukt.
Shabby Cheap Chic Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. januar 2009 Hmm, jeg får rote litt rundt på nettet å finne noen vettuge... Var på en visning med ei fra Postbanken og hun virka koselig og ikke plagsom.. hehe... Kanskje det er noe.. Har bare hørt positivt om Krogsveen men det varierer kanskje fra sted til sted å?
Blåmandag¤ Skrevet 28. januar 2009 #8 Skrevet 28. januar 2009 Privatmegleren. Ingenting å utsette på dem.
Shabby Cheap Chic Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 28. januar 2009 De har jeg helt glemt... det er en mulighet...
Shabby Cheap Chic Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 29. januar 2009 Opp, noen fler i dag??
It's all about me Skrevet 29. januar 2009 #11 Skrevet 29. januar 2009 Det som også er positivt med Postbanken er at du kan forhandle deg fram til en fastpris på hele salget istedetfor å betale disse prosentene. Kjøpe en pakke på en måte.Kan spare en del på den måten.
Shabby Cheap Chic Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 29. januar 2009 Ja har sendt de en mail om hva slags priser de opererer med o.l..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå