Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer bare på hvor mange som er sykemeldt i uke 34 og hvor lenge dere ev. har vært det? Har selv jobba fullt fram til for 2 uker siden, da jeg reduserte til halvt. ikke hatt en fraværsdag gjennom hele svangerskapet. hvordan er det med andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i motsatt ende av skalaen - jeg er 37 uker og vært sykemeldt siden uke 6. Jobbet 30% i oktober og november, men ble fullt sykemeldt igjen før jul. Hyperemesis etterfulgt av tullebekken og sinnsyke kynnere... Og jobben min er å stå og gå hele dagene + løfte ting. Og skulle være "presentabel".

Skrevet

Jeg er i uke 29 og 100 % sykemeldt på tredje uken nå pga lavt blodtrykk. Har ikke hatt en fraværsdag i svangerskapet før denne sykemeldingen, men nå for tiden er det mye sofasitting og svimmelhet.. Jordmor mente jeg kunne belage meg på å være sykemeldt resten av svangeskapet.. usj, dagene går sakte.. :-/

Skrevet

Vært 40% sykemeldt fra uke 32, 50% fra uke 34 og regner med at jeg kan fortsette sånn frem til permisjonsstart om 3 uker.

Skrevet

Er nå i full jobb, men var sykmeldt i varierende grad i første trimester pga. kvalme. Nå kjenner jeg at kroppen knirker litt innimellom, men håper jeg holder frem til permisjonen da jeg kjeder meg så utrolig når jeg er sykmeldt. Har heldigvis en grei arbeidsgiver som tilrettelegger for meg slik at jeg kan jobbe litt i rykk og napp alt ettersom hvordan formen er. Uten tilrettelegging helt fra starten vet tror jeg ikke jeg ville vært i full jobb nå. (Er 30 fullgåtte ukeri dag.)

Skrevet

Eg har vore 100 % sj.meldt siden 18. september. Pga bekkenløsning. Var vel ca i veke 14 da trur eg. Er no 34+2. Er sjukmeldt til permisjonen starter den 19.februar.

Skrevet

Har til nå vært syk en dag i graviditeten, ikke grunnet at jeg var gravid.

Jobber ennå 100% og ønsker å gjøre det frem til permisjonen min.

Kjenner at det begynner å bli veldig tungt, så er en glede at jeg bare har en mnd igjen å jobbe.

Er nå i uke 33.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...