Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig har kvalmen og trettheten begynt å slippe taket :):):)

Følt meg toppers de siste dagene,nesten ikke kvalm og plutselig fått energi!!

Har til og med tatt en skikkelig opprydning og vask av alle rom i huset,føles FANTASTISK!!!!

OG...Bank i bordet...MÅ DETTE VARE!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så bra. :)

Jeg skal teste ut i morgen for da er jeg hjemme hele dagen. Kan ikke teste ut om jeg kaster opp når jeg skal kjøre buss og sånn

Skrevet

nei,det forstår jeg godt!! :)

Jeg har vært hjemme halvannen uke nå og ikke tatt en eneste tablett.

Og på lørdag merket jeg at jeg følte meg piggere og har bare blitt bedre og bedre siden:)

Håper bare det holder seg sånn og at det ikke kommer igjen.kan ikke huske jeg har følt meg så bra siden begynnelsen av desember så nå ser jeg lysere på livet :)

Hvordan er formen ellers da?

Og hvordan går det med leiligheten,snakket med huseier og på ny leilighetjakt??

Skrevet

Og idag har jeg gjort klar babyvogna,vasket den skikkelig og latt den tørke og nå er den på plass igjen i kjellerstua:) Ikke lite tidlig å begynne med sånt da,men har bare helt energikick.

De kommer vel ikke til å kjenne meg igjen når jeg kommer tilbake på jobb igjen...haha :D

Gud,så faaaantaaastisk det er å orke noe igjen :):)

Skrevet

Hehe, du er søt da!

Jeg mistet alle sympromer i uke 10 (er 14+6), og fikk kjempe panikk og tok ultralyd i uke 11. Alt så fint ut, hadde bare en snill baby som ikke ville at mamma skulle ha mere å tenke på enn sin brukne ankel;)

Skrevet

Vi har sagt opp leiligheten. Nå er rotta død og det lukter fryktelig på kjøkkenet og i gangen. Dvs den ligger jo død inni veggen da, så må belage oss på dette den nærmeste måneden...

Ikke funnet noe nytt enda, men de legger ut leilighetene fryktelig seint her. De som er ledige 1. februar ble lagt ut i går f.eks. håpløst...

I dag har jeg klart meg uten tabletter eller oppkast også. Håper det holder seg. Men merker jeg er litt småuggen da.

Skrevet

ikke rart du blir uggen av død rotte-lukt..

Blir nesten kvalm bare av å tenke på det og i disse tider kjennes jo luktene ekstremt godt også da... hehe..

Håper dere finner noe snart!! og så bra du også føler deg bedre!!!

Skrevet

hei trilletrill...

Har opplevd noe av det samme som deg i forrige svangerskap,i 11 uke forsvant symptomene mine.Det var dagen før vi skulle til syden,og det var ikke noen koslig og avslappet ferie.Gikk å tenkte på at noe var galt hele tiden og klarte ikke slappe av.

Hadde ikke UL før den ordinære men fikk sjekket hjertelyd hos legen når jeg kom hjem.Og gjett om det var deilig!!!

Er selfølgelig herlig å slippe unna symptomene litt men det gir også panikkfølelse for at noe er galt innimellom og det er hverfall en ekkel følelse!!!

Skrevet

Jepp, er deilig at jeg er bedre. Men samtidig i dag når jeg må spise raskt og tidlig og så gå på gruppe og herje så tør jeg ikke gå uten tabletter. Orker ikke kaste opp hele veien til gruppa mi heller..

Ja, den lukte er virkelig ille... Hadde glemt hvor ille den var jeg, men når man kjenner den så har ikke nesa glemt det hvertfall.

Nå er jeg 14+1 også, så ukene begynner å komme seg. :) Litt deilig at vi er på god vei inn i 2.trimester. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...