Gjest Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Jeg er så oppblåst og overmett .mange timer siden jeg spiste meg så mett.Spiste bare 1 liten suppeskål + 2 SMÅ kakestykker.Vet ikke om det er graviditeten som gjør det jeg,eller omgangssyke jeg holder på å få.. Kan man bli slik når man er gravid?? Er så lenge siden..Jeg husker ikke.
* 5 om dagen * Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 ja,det kan du. jeg er og var veldig plaget med halsbrann,og tar nyco for dette. virker hver gang. så når jeg gikk gravid spurte jeg legen om det,og hun sa at jeg kunne ta opp til 3 glass pr dag,men ikke mere enn det....hun kunne ikke si hvorfor en ikke skulle ta mere enn 3 glass, men for å være på den sikre siden anbefalte hun meg dette. (regner med ho vet hva det er i dette,og at 3 glass ikke skader)
Gjest Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 ok,fint.Da får jeg se om jeg makter å drikke et glass,jeg greier vanligvis ikke nyco pga at det bruser sånn,æsj,men skal se.Farris kan også hjelpe på oppblåsthet,jeg kan vel drikke det???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå