Gå til innhold

Blir snart gal!!!:S

ღLykkelig  mღmmღ til to:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kroppen oppfører seg som når jeg har vært gravid før (SA). Jeg føler meg gravid, men akkurat hatt mensen, og tok en test til i dag selv om jeg akkurat har hatt besøk av TR. Skjønner ikke hva som skjer. Blir så frustrert!! Må bare skrike snart!! Må bare få det ut! Skal liksom prøve å ikke tenkte på dette, men får det bare ikke ut av hodet! Er liksom bare baby, baby, baby, gravid, ikke gravid, teste igjen tilfelle det er feil, mensen, blødninger, hmm burde tenkt skole, så tilbake igjen til baby, prøve å lage baby, baby, baby, baby!!!" Blir gal. ikke lett å utrette så mye annet om dagen. Men det er vel en grunn til at ting skjer som de gjør. Er vel ikke meningen at det skal skje akkurat nå, så får bare tro det klaffer en gang:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg VET hvordan du har det. Jeg har akkurat hatt TR. 4 dager, og veldig lite. Jeg har vært kvalm hver morgen nå i 3 dager. Og hva tenker jeg? Gravid, selv om jeg har mensen? Det GÅR jo ann?... herregud... Jeg også tenker for mye på dette... Selv legene sier klart at man ikke påvirker noe ved å tenke på noe, tror jeg bare at jeg må stresse ned....hmmm...

Det som er så forbaska er at jeg aldri hadde trodd dette skulla ta sånn tiiiiid! Jeg ble gravid i oktober 2007, mista i slutten av januar 08. Da venta vi med prøvinga en stund. Nå er vi i 6 pp... åååh.

Håper HÅPER det kan klaffe snart....

syte syte.. hehe..

Men det hjalp dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...