Gå til innhold

Høres dette ut som en fin tekst i ringene:

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Elsker deg jenta mi/gutten min!

Sitter og tenker på hva som skal stå, og begge syntes dette høres fint ut:-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Kjempe flott:) er jo dere som bestemmer det, så ta det som høres riktig ut i deres ører:)

Vi skal ha i min: Bjørnen din for alltid (dato)

i hans: pusen din for alltid(dato)

Skrevet

Det syntes jeg var fint også:-) Han pleier å si "elsker deg jenta mi", og jeg sier "gutten min", så derfor vår tekst:-)

HI

Skrevet

Koselig tekst :) Jeg ville hørt med gullsmeden om det er mulig å få så lang inskripsjon. Vi har fra før og ville ha inn bryllupsdatoen bak også, det fikk vi ikke lov til, ble for langt :( Har ikke spesielt lange navn heller. Så nå må jeg vri hodet mitt.

Skrevet

Oj, det har jeg ikke tenkt på!

Selvfølgelig har det noe å si, takk for opplysningen!

HI

Skrevet

Hehe nei jeg tenkte heller ikke på dette som noe problem helt til hun sa nei :( Hun så på ringen og sa at eneste grunnen til at det ble for langt var fordi vi måtte ha plass til det 585 merket som viser at det er ekte gull. Jeg sa til hun at det ikke var så farlig for oss å ha det der, vi veit jo at det er hvitt gull selv, men det hjalp visst heller ikke :(

Skrevet

Nå har vi bestilt ringene:-D

Kjempe fine er de, gleder meg sånn til å ha de på fingeren!!!!

Teksten ble: "Elsker deg jenta mi/gutten min" så bryllupsdato. Vi er veldig fornøyde med det, spurte ikke engang om vi hadde plass til navnet vårt også. Vi vet jo hvem vi gifter oss med, hva vi heter, hihi.....:-D

HI

Skrevet

Vi har tekst utenpå og inni ringen vi da!. Inni står det navn <3 navn pluss dato. Uten på står første strofe i refrenget til sangen vår.

Skrevet

Så stilige valg dere har da!

Vi ville ha det litt tradisjonelt i bryllupsringene, så ble bare "Din *navn* og så bryllupsdato", men i forlovelsesringene hadde vi " Yours to be & *forlovelsesdato*". Morsomt å ha noe som passer til en selv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...