Gå til innhold

noen som er plaga med masse kynnerer og voldsom nespress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal til lege i morgen, lure på om eg skal få han til og sjekke om det er noe modning? har ikkje opplevd dette før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle stå nedpress hihi;)

Skrevet

Voldsomt med kynnere her også. For noen dager satt jeg med websiden som teller rier, og sammentrekningene kom regelmessig og med samme oppbygging som vanlige rier. Tror ikke jordmor sjekker modning her. Er vel ikke annet å gjøre enn å vente uansett. Roet seg litt dagen etter, men nå begynner det igjen.

Husker ikke hvordan man vet om det er kynnere eller rier. Gjør du?

Skrevet

Har kynnere bare jeg forsøker å bevege på meg.

Nedpress så og si hele tiden, hatt det i flere uker.

Skal til jordmor i morgen og håper hun vil sjekke meg, hadde vært litt greit å vite om alle vondtene faktisk førte til noe.

Skrevet

Hatt mye kynnere leeeenge (og tidvis skremmende regelmessig og type rie-oppbygget) men nedpress først siste uka (tipper hodet har festet seg - får sjekke hos legen på tirsdag)... Tør ikke helt be ham sjekke modning enda, men om jeg får akupunktur på sykehuset tør jeg kanskje spørre der, hehe :o) Er jo tross alt 3 uker til termin enda...

Skrevet

Jeg hadde masse kynnere og veldig nedpress mange uker før termin i mitt forrige svangerskap. Hodet festet seg tidlig, og når jeg gikk tur kjentes det ut som at babyen var mellom føttene mine på tur ut når som helst. Jordmoren var helt sikker på at jeg kom til å føde en stund før termin. Det ente med mange dagers modnings akupunktur og fødte 10 dager på overtid. Fødselen varte nesten et døgn. Så ha ikke for store forhåpninger.

Skrevet

Hei

Jeg er gravid med nr 4, og har hatt mye kynnere de siste ukene. Jeg fikk beskjed av legen at det er helt vanlig når man har gått gravid flere ganger før. Jeg fikk streng beskjed av jordmor at jeg skulle ta det helt med ro, ligge mest mulig og bare gjøre det jeg måtte. Jeg fikk heller ikke lov til å gå tur. Det hjelper å være i ro. Ser du er snart fem barns mamma, så det er nok helt normalt. Ta det mest mulig med ro du, hvis det lar seg gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...