☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Datteren min på snart 3 år har bursdag og jeg lurer sånn på hva vi skal kjøpe til henne? Hun er ei jente som liker det meste... Noen som har noen tips??
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Tja.. liker det meste sier du.. Thomas togbanesett? Dukkevogn? Dukkehus? "Minikjøkken" Sykkel? Dissestativ? Utkledningsklær?- prinsessedrakter, superman"outfit" osv disneyeffekter, alt etter hva som er "in" hos hene nå, liker hun kanskje lynet mc`queen, mikkemus, donald osv? et hav av forskjellige ting og tang å få tak i dyreleker/figurer? hobbysaker, som modelerskitt, maleutstyr, ansiktsmaling kanskje? Fargeblyanter... store perler og perlesett ..........
Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Sykkel har hun kanskje? Singstar for barn har jeg sett har kommet:) Noen fine filmer Kjøkkenutstyr, fins så mye fint for barn! datteren min på 2 1\2 elsker sånne ting En opplevelsesdag i et lekeland/badeland, med alt hun vil ha av spiselig og drikkbart:)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2009 Jaaaaa - her kom det masse tips ja =) Utkledningsklær!!! Det blir stas det, så slipper jeg å brette sammen alle klærne hennes inn i skapet igjen hver eneste kveld!!! Tusen takk!!
petiteM's Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Vi gjorde stor suksess med "minikjøkken" til jul:-) Og alt tilbehør, selvfølgelig (tre-frukt/grønnsaker, koppesett, panner&kjeler etc). Ellers er vår lille pike opptatt av "babyen" sin (dukke) og både dukkevogn og vugge (som faktisk er lillebrors) er hyppig i bruk. Gode bøker, lydbøker og musikk er ellers alltid velkomment.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 28. januar 2009 #6 Skrevet 28. januar 2009 jepp, utkledningsklær er en stor hit her i huset iallefall! håper det blir en fin dag da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå