Gå til innhold

Noen som har noe tips til 3-års bursdagsgave til ei jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på snart 3 år har bursdag og jeg lurer sånn på hva vi skal kjøpe til henne? Hun er ei jente som liker det meste...

Noen som har noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja.. liker det meste sier du..

Thomas togbanesett?

Dukkevogn?

Dukkehus?

"Minikjøkken"

Sykkel?

Dissestativ?

Utkledningsklær?- prinsessedrakter, superman"outfit" osv

disneyeffekter, alt etter hva som er "in" hos hene nå, liker hun kanskje lynet mc`queen, mikkemus, donald osv? et hav av forskjellige ting og tang å få tak i

dyreleker/figurer?

hobbysaker, som modelerskitt, maleutstyr, ansiktsmaling kanskje? Fargeblyanter... store perler og perlesett

..........

Skrevet

Sykkel har hun kanskje?

Singstar for barn har jeg sett har kommet:)

Noen fine filmer

Kjøkkenutstyr, fins så mye fint for barn! datteren min på 2 1\2 elsker sånne ting

En opplevelsesdag i et lekeland/badeland, med alt hun vil ha av spiselig og drikkbart:)

Skrevet

Jaaaaa - her kom det masse tips ja =)

Utkledningsklær!!! Det blir stas det, så slipper jeg å brette sammen alle klærne hennes inn i skapet igjen hver eneste kveld!!! Tusen takk!!

Skrevet

Vi gjorde stor suksess med "minikjøkken" til jul:-)

Og alt tilbehør, selvfølgelig (tre-frukt/grønnsaker, koppesett, panner&kjeler etc).

Ellers er vår lille pike opptatt av "babyen" sin (dukke) og både dukkevogn og vugge (som faktisk er lillebrors) er hyppig i bruk.

Gode bøker, lydbøker og musikk er ellers alltid velkomment.

Skrevet

jepp, utkledningsklær er en stor hit her i huset iallefall! håper det blir en fin dag da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...