Gå til innhold

Noen som har vaskehjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betaler du for vaskehjelpen? Hva gjør hun/han? Hvor stort hus?

Hvor ofte?

Supert om de som har vaskehjelp gidder å svare meg på disse spørsmålene.

Vurd å få vaskehjelp her i huset :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tidligere hadde jeg hver uke, 150 kr timen, kun gulver/toaletter/støv etc.

Nå har jeg annenhver uke, 130 kr timen (men de er to), gjør "alt", bretter tøy, rydder bort ting, vasker alt, inkl vinduer en gang per mnd osv.

Nesten 300 kvadrat men av det er det ca 50 kvadrat som vi tar selv, samt 50 til som kun blir tatt annenhver gang av dem. Ellers tar jeg det selv.

Skrevet

Vi har et stort hus på 230 m2. To bad pluss et lite toalett, men det er selvfølgelig ikke like skittent overalt, da det bare er en del av huset vi bruker mye (et bad, kjøkken, stue, soverom etc.) Vaskehjelpen bruker fire timer, hun er kjempeflink og effektiv. Vasker, tørker støv, støvsuger etc. Et par ganger i året tar hun også vinduene, da betaler vi litt ekstra. Betaler 500 kr, hun kommer annenhver uke, av og til oftere hvis vi ønsker det (f.eks. før jul).

Skrevet

Hvor lang tid bruker de nå da? Når de bretter tøy, rydder bort ting + vasker alt?

Skrevet

dytt

Skrevet

Har et hus på 140 kvm, vaskehjelpen kommer hver 14.dag, bruker tre timer, får 120kr.pr.t. Vasker da gulv, vinduer og tørker støv.

Skrevet

De begynte forrige uke og bruke da 2,5 timer på hele huset.

Da så det ikke ut her, hun andre sluttet før jul, jeg hadde vært borte og hatt eksamen så pappaen hadde styrt huset. *grøss*

Så jeg regner med ca 2 timer i morgen siden de er litt bedre kjent. Og det da på 2 pers...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...