Gå til innhold

ang buksestr på mammabuksene på h&m:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

er d bare meg el er de vannvittig små??

er i uke 28, men fant ikke bukse som passet... fikk dem ikke over magen:( å jeg er ikke sååååååå svæææææææææær da.... men når selv ikke den største buksa passte da må d jo være no galt eller????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Små?? Jeg synes de er store :-p Jeg er litt "stor" som man sier, dvs kan ikke kjøpe bukser i sånne kjedebutikker som ikkegravid.. Men mammabuksene til HM bruker jeg i str. L... *glise* Brukte dem helt til fødselen forrige gang.

Skrevet

selve buksa er ikke liten syns jeg. bruker samme str som ellers i bukser... men den tøydelen til å ha oppover magen var liten ganske tidlig. om jeg prøvde større bukse så hjalp ikke det så mye i mageområdet. så jeg bare bretter den ned og går med lange topper i steden.

Skrevet

Syntes jeansa var små i str., de andre buksene var store i str. Gikk på et par smeller der, handla en del gravide klær på postordre og fikk ikke prøvd først.

Skrevet

ja d var d jeg mente... der jeg bor er d bare str med nr.. ikke s-m-l å sånn... for dem veit jeg er passe! men de med nr er veldig små over magen ja.. men d med å brette dem ned tenkte jeg faktisk ikke på...

bruker jo m el l i bukser til vanlig, men når en str 46 ikke går over magen må d jo være no mener jeg:(

Skrevet

Jeg synes det varierte veldig fra modell til modell. Jeansene jeg prøvde var trange over magen synes jeg, men en litt tykk tøybukse jeg prøvde var svææær...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...