LilleSolaMi<3 Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 er i uke 32,og er så stiv i lyskeområdet,går som en stiv gås kjennes det ut som! er dette vanlige bekkenplager? og er veldig øm nederst i magen,fæler nesten for å holde oppe magen når jeg reiser meg,går osv! snuppa ligger med hodet ned,men ikke festet enda. hva kommer dette ømme av? førstegangsgravid så er så mye jeg ikke vet noe om=)
Maria1979 Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Er i uke 32+3 jeg og,førstegangs med jente så har heller ikke så mye peil....men har det sånn selv.Jeg sliter med å stå lenge av gangen,blir nesten litt"støl"nederst i magen under navlen.har også lyst til å holde magen oppe,Må ofte sette meg ned selvom jeg akkurat har reist meg opp....har også litt lyskevondt som kan stråle litt ned på lårene.Har ikke hatt bekkenplager i svangerskapet. På natta synes jeg også at det er ubehagelig å ligge på siden.Jeg har begynt med pute mellom bena og det hjelper. :-) Høres ut som vi har de samme plagene,men vet ikke hva det kommer av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå