jent88 med gull i magen Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Jeg er litt over 6 uker på vei. Å jeg putter å glafser i meg alt av mat! :/ Går hele tiden å små spiser, får aldri tid til å være sulten... Er det noen som har det lignende? Syns også magen min har vokst mye, bare til å være 6 uker. Kanskje det er en til som gjemmer seg der inne.. Partneren min er selv tvilling. Så sjansen kan være der...
mor-igjen med 3 flotte barn Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Jeg putter også i meg ALT jeg kommer over. Jeg har ikke hatt det slik tidligere med nr 1 og 2, men nå spiser og spiser jeg. Føler jeg nesten må begrense meg, men det er vanskelig å holde igjen. Har allerede lagt på meg 2 kg. Er i dag kanskje 8+5, usikker termin.
Lillemy-77 Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Jeg også er blitt helt desperat etter å spise!!! Er vanligvis ingen storspiser, men nå har jeg apetitt så til de grader!!!! Spiser masse middag, 3 brødskiver før lunsj, OG lunsj!! og så kveldsmat da... huff, hvor skal dette ende... Prøver å vri det på sunne ting, men har jo helst lyst på det usunne da...
*toppris* Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 ahh... det er så mye jeg bare MÅ HA for tiden.... sukk... frokostjuice, egg, ristet brød, rislunsj m/rips og bringebær og toppris.. hehe.... og ellers det jeg kommer over egentlig.. hehe... lagt på meg mye rundt magen, men ellers ikke noe særlig... sikkelig fettansamling rundt hele greien som en slags beskyttelse;p er 8+4... har vel gått opp snart 1 kg(!!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå