Gå til innhold

ny eller brukt barnevogn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger litt tips her... har i utganspunktet bestemt meg for TFK-vogn (men om noen anbefaler andre/fraråder denne så gjerne si fra!!), men usikker på å kjøpe brukt eller nytt..

noen som har noen tips??

dette er første barnet vårt, og man vil jo så klart at alt skal være i tipp topp stand..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De aller færreste er såå fornøyd med vogna, at de bruker den hele vognperioden, altså opptil 3-4 år. Dermed har jeg denne gang kjøpt brukt, sparer en hel del penger på det, også med tanke på at nettopp mange bruker vogna kort tid. Og så kan jeg ev. kjøpe en annen med god samvittighet:-)

Skrevet

Kjøpte en ny OTH med førstemann. Sabla dyr, men brukte den masse og har vært veldig fornøyd! Synes den har passet til all slags føre og terreng og er lett å manøvrere. Har brukt den i to år, og skal nå bruke den på nestemann, så synes kvaliteten har vært god også. Men i og med at vi brukte så mye penger på den, har vi nå kjøpt en brukt søskenvogn i et billigere merke. Anbefaler OTH på det sterkeste, men de er dyre. Har sett mange brukte, men fine utgaver på Finn.no. Verdt å sjekke ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...