Piri Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Jeg skjønner det ikke. Hvor henter hun energien fra? Hun er 20 ganger så aktiv som jeg er i løpet av en dag, men jeg er kaputt flere timer før henne. Hun har noe annet rart for seg også. Når hun er lagt for kvelden og hele seremonien med lesing, synging, kyssing, klemming og natt-sov godt-gla i dæ - ser dæ i mårra, 3 glass vann, 4 liksom-tisseturer og innsamling av diverse nødvendigheter som bamser, dukker og duppeditter er over, da starter et hylekor og en masse jumping opp og ned i senga. For så å plutselig bli dørgende stille. Jeg blir jo overmistenksom og går inn for å sjekke. Da ligger hun i senga og steinsover i ei stilling som ser ut som hun har sovna i lufta og bare ramla ned i senga. Nå lå hun på magen med overkroppen og armene hengende ut av senga. Og sist jeg så henne var ho halveis oppi taklampa..... Vet du, det skulle gått an å kobla seg på sånn i 6-tida og fått overført den der kvelds-energien. Jeg trenger den mye mer enn henne.
Expat Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Høres veldig kjent ut. Finner du tappekrana så si ifra!
Gjest Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 kjenner jeg gleder meg til det blir min tur hehhe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå