Gå til innhold

Erfaringer med bæresjal??


ohayoo

Anbefalte innlegg

jeg kjøpte en sånn ringslynge da jeg fikk januarbarnet mitt i fjor, men har egentlig aldri blitt fortrolig med å bruke den så den har stort sett blitt liggende ubrukt.

 

Kan noen dele erfaringer med meg i forhold til forskjellige bæreløsninger, vurderer å kjøpe bæresjal nå når jeg er gravid igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forsøkte meg på ringslynge da jeg fikk Helene... Det fikk jeg ikke til, men så prøvde jeg mest på det de første 2-6 ukene... Hadde en Ergo, men brukte den dessverre lite.

 

Kan anbefale www.tettinntil.no :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde nok mest etter det, men det tok ikke lang tid før jeg syntes det ble for tungt å ha han der, men det kan nok skyldes at jeg ikke fikk strammet han godt nok inntil meg.

 

Har sett litt på tettintil.no, og på lotusbarn.no leste jeg om bærekafe i Oslo. Det er kanskje noe å prøve, da kan man prøve andres bæreutstyr før man kjøper noe selv - hørtes kjempesmart ut!

 

Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde elastisksjal når Sondre var nyfødt, men fikk ikke helt taket på det. Kjøpte MeiTai når han var 3-4mnd og anbefaler MT, kan fint brukes fra de er nyfødt til ca 18mnd. Kjøpte på mixmax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...