ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Skjønner ingenting av denne syklusen. Er på dag 23 nå og har ikke hatt EL slim i det hele tatt.. Har ikke vært heelt tørr hele tiden, men er ikke langt ifra. Hadde kjempe smerter nederst i magen på søndag morgen. Men det ga seg etter en halvtime/time. Lurer så fælt på hva dette var.. Noen andre som har hatt det sånn? Kan det være mulig å ha EL så sent i pergo syklus? Idag hadde jeg lotion/ melk- utflod.. Er det normalt så langt ut i syklusen? Kan det tyde på noe kanskje.. Huff, skjønner ingenting. Er min første runde på pergo så er nybegynner på denne fronten. Ser at det ble veldig mange spm, men hadde blitt veldig glad hvis noen kunne svare meg! )
Gjest Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 hei=) jeg gikk på pergo og jeg hadde el på dag 20 ca..... det var noen ganger den kunne komme så sent fikk jeg beskjed om, men skal du ta noen blodprøver for å se om du har hatt el??? Jeg ble gravid på første pergokur... jeg tok dobbel da... men det endte i abort i uke 12... MA.... merket ikke når jeg hadde el heller..... masse lykketil=)
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2009 Ok, kanskje det var EL alikevel da.. Tror du jeg har hatt noen mulighet til å bli gravid når vi kosa oss på kvelden da? Denne magevondten var på formiddagen. Før dette hadde vi kosestund på torsdag tror jeg.. Jeg fikk med rekvisisjon på blodprøver, men fikk ikke tatt de. Så jeg vet ikke om jeg har hatt EL eller noe.. (Var hos privat gyn.) Har gått på dobbel pergokur nå jeg også. Vet du om det er større sjanse for abort når man går på pergo? Huff, har så mange rare tanker om dagen :s Ang testing, så bør jeg vel egentlig vente til noen dager etter den egentlige IKM da? Tusen takk for at du svarte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå