Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste 1 1/2 uka har det vært ganske ille. Jeg er trøtt som en dupp (og som bare gravide kan være, hehe) før jeg legger meg. Men ikke søren om jeg får sove. Jeg ligger våken i mange timer. Har stort sett ikke sovnet før 4-5 tiden. Hardt da man skal opp med eldstemann kl. 07.00 eller tidligere hvis jeg skal begynne på jobb da. Det føles faktisk ut som jeg har drukket 3 kanner kaffe og går på overgir. Mrn det er det hvertfall ikke. Greier ikke kaffe, cola eller sånne ting lenger.

Det er vel sikkert fordi det er så mange tanker, det er så spennende å være gravid igjen. Det er faktisk 10 år siden sist jeg gikk frem med et barn. (har hatt flere sa i mellomtiden, men denne gangen føles det anderledes)

Har et familie medlem som er healer, hun er stort sett innom hver dag for å holde på magen og vi samler så mye positiv energi som mulig og sender til spira. Er sikker på at det var hun som gjorde at jeg ikke mistet for 10 år siden, for da tok hun seg tid til å gjøre det samme da.

Men tilbake til det som var tingen her. Er det andre som har problemer med å sove?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på.... Jeg er trøtt som en strømpe hver dag når klokka ringer, og klarer sjeldent å stå opp før kl. 08.00. Jeg har veldig fleksibel arbeidstid, så hadde jeg måtte stå opp tidligere, hadde det sikkert gått. Men jeg benytter meg av muligheten. Legger meg rundt elleve sammen med mannen min som står opp kl. 06.00, men er da lys våken. Tror kanskje det kan være som med deg at det er mange tanker som svirrer rundt i hodet. Det er liksom da jeg har fått roet meg helt ned og prøver å kjenne om det kan være noe spark der inne, og ligger og gleder meg til ultralyd ol. Sovner etter ikke så lang tid, tror jeg. Men så er det opp 1-2 ganger om natta for å tisse, og da hender det at jeg ligger lenge våken før jeg sovner igjen. Merkelig døgnrytme. Har alltid vært A-menneske før, likt å legge meg tidlig og stå opp tidlig. Dette likner ikke meg i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...