Vanilla83 Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Er nå i uke 33+5, og har kjent liv daglig siden ca uke 20. Men den siste/2 siste ukene har bevegelsene endret seg. Det er liksom ikke så mye spark og sånn lengre, mer sånne "puffende" bevegelser. Noen ganger kjennes det ut som babyen dytter med armene på ene sida og beina på den andre så hele magen buler ut Men det er vel normalt? Jeg bare syns å ha lest en plass at man skal legge merke til endringer i bevegelsene... Dette er vel bare fordi det blir trangere der inne?
DieselDoris & Synne 06.06.07 Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Har det på samme måten, og regner med at det er fordi det er trangt. Kjenner jo fortsatt mye liv :-)
LilleLine_ Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Det begynte vel i uke 31, at jeg kjente mindre spark og mer slik som du forklarer. Gikk inn på nett, og har lest på de fleste trådene om akkurat det. Fikk samme svar som dere har kommet frem til. Mindre spark/liv rundt uke 30, pga plass mangel. Noe som egentlig er ganske logisk.... Jeg slo meg til ro med dette, og betrygger meg med at nå kjennes det ut som at hun er veldig sterk av seg.... Grunnet at hun presser mer..
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Det er vel omtrent sånn her også. Mindre direkte spark, og mer "dytting/skyving" og lignende. Men når det kommer spark er de veldig kraftige ;-) Det er vel som alle sier, det blir jo trangere inni magen der, og vanskeligere for de å bevege seg - iallfall med sprelske spark etc. Hos meg er det også sånn at jeg har begynt å kunne se bevegelsene utenpå magen, sånn har det vel vært en ukes tid. Så jeg har iallfall slått meg til ro med at det rett og slett har blitt trangt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå