Gå til innhold

Erfaring me Baby Bjørn bæreseler??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt på å kjøpe Babybjørn bæreseler, men vil høre med dere medsøstre hva dere synes om den først??

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk veldig vondt i skuldrene av den, og det var den typen som skulle være ekstra god støtte i, en slags "sportsutgave" eller noe. tror det finnes mange bedre alternativer uten at jeg kjenner tl dem.

Jeg gruer meg til å bruke babybjørnen igjen...

Skrevet

Nå er det 9 år siden jeg brukte baby bjørn, men jeg var veldig fornøyd med min da. Brukte den mye. Men det var pga førstemann hadde kolikk og jeg gikk og gikk og gikk med han i maaange mnd. Så den gjorde jobben sin for meg.

Skrevet

Jeg er også superfornøyd med Baby Bjørn selen min :) Brukte den masse til førstemann, og kommer nok til å bruke den mye nå også!!

Skrevet

Veldig fornøyd jeg også! Men brukte den nok aller mest frem til barna var en 8-9 mnd. Etter dette ble det for tungt synes jeg! Kommer definitivt til å bruke den denne gangen også! :)

Skrevet

Vi brukte den først til min minste men gikk over til mei tai etter noen mnd og det var himmel i forhold. Fikk ikke vondt i ryggen i det hele tatt:)

Skrevet

Vår sønn godtok ikke annet enn å bli båret stort sett hele tiden, så lenge han var våken, så jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten Baby Bjørn! Synes ikke jeg fikk vondt i ryggen.

Den ble desverre stjålet. Hadde tenkt å kjøpe en ny, men har lest at det finnes så mye annet som er bedre for babyen. Prøvde sånn bæreslynge, men det synes jeg ikke var noe. Fikk det ikke til... Hva med denne Mei Tai? Tar gjerne i mot ulike erfaringer og anbefalinger!

Skrevet

Kjempefornøyd!!

Har en "sommerutgave" av et mer pustende materiale slik at den ikke ble så varm å bære (hadde et mai-barn). Brukte babybjørnen mye frem til vesla var ca. 1 år - gjerne på småturer, butikken osv. Genial! Gikk over til Mei Tai når hun rundet året, og var klar for å sitte mer på ryggen. Fantastisk, og mye bedre å bære enn en bæremeis:-)

Har kjøpt et elastisk bæresjal denne gangen siden vi venter et februarbarn. Både bæresjal og mei tai innebærer endel tekstil som jeg ikke ser for meg er så behagelig å knytte rundt seg på varme sommerdager...

Skrevet

Jeg fikk vondt i skuldrene og ryggen.

Solgte min, for jeg vil ikke ha baby björn dersom jeg får flere barn.

Skrevet

Jeg kjøpte en Baby Bjørn bæresele før jeg fikk min første, og brukte den en halv gang eller noe slikt. Da nummer to kom to år etter, ble den liggende helt urørt.

Mine barn var ikke slike barn som måtte bæres hele tiden, så når jeg først bar på dem - så synes jeg det var mest koselig å bære dem i armene mine. :-)

Skrevet

har babybjørn active og er kjempefornøyd.. :D

har brukt den på mange spaserturer.. :) er koselig og gå tur mens hun sitter og får se ut,samtidig som at det er deilig å slippe vognen...hehe... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...