Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 statistisksentralbyrå kom på døra her nettopp, de hadde ikke nådd meg på tlf så de tok hjemme besøk til de som de ikke hadde nr til. de hadde sendt meg spørsmålsskjema (llenge siden) men når de ikke mottar dette i retur så er vel jeg ikke inntresert kansje...kansje det er en grunn til att jeg har hemmelig nr. jeg var så heldig som hadde blitt trukket ut til denne undersøkelsen mente hun. men det syns ikke jeg. åååå hater innpåslitne folk
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Jøsses...har de begynt som nrk? Hadde nok sagt klart ifra grunnen til at de ikke fikk skjemaet i retur, og gjort det ganske klart at folk flest synes ikke de er så heldige når de blir ringt etter/sent spørreskjema etter/få uventet besøk av de etc.. Det er mer enn nok av ting å fylle tiden med, og å svare på spørsmål enten på papir eller tlf er ikke det jeg vil bruke tiden min på!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Kom de på døren?!? Jøss så tid de har da? Jeg har også fått noe spørreundersøkelser greier i posten, purret har de også. Men dessverre med små unger i huset heele tiden har jeg bare ikke prioritert dette skjema. djeeszes
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 jepp kom mens jeg skulle legge barna. men hun kunne gjerne ringe meg neste uka å nei nr mitt får du ikke *oppgitt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå