_Lotus_ Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Var på do nettopp og oppdaget litt friskt blod på papiret..Skjønner jo at det skal være mye mer blod og smerter før det er SA, men er så redd dette er begynnelsen på en SA eller MA. Kjenner jeg blir helt stiv av skrekk, og det er jo ingenting annet å gjøre enn å vente å se..
LilleSolaMi<3 Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 fortsetter det å blø eller var det bare litt liksom? husk at det skal ikke mye til før et blodkar sprenges og kan gi en liten blødning,irriterte slimhinner osv! er du veldig bekymret så kan du jo kontakte lege/legevakt og be om en sjekk eller ul! har selv hatt maaange småblødninger dette svangerskapet,siste gang i uke 13 og er nå 32 uker! så det er ikke nødvendig at det er noe galt!
_Lotus_ Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2009 Har nettopp vært å sjekka, nå var det ikke noe blod. Håper du har rett og at det bare var et blodkar, men har ikke gjort noe som skulle tilsi det? Feks så vet jeg jo at de kan sprekke under sex, men de har vi ikke hatt på en god stund.. Takk for positive ord iallefall, jeg krysser fingrene for at det går bra!
Malin-mor Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Jeg oppdaget også blod på papiret i dag morges helt uten at det skulle være noen grunn til det. Har vært på ultralyd i dag og alt var i orden så det var betryggende...Anbefaler deg å få tatt en ul hvis du er veldig bekymret...
Gjest Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Husk at det ikke nødvendigvis er negativt da, jeg hadde 3 blødninger forrige gang jeg var gravid og har så langt hat 2 og er i uke 11:) Slapp av og legg deg på sofaen, kjempegodt tegn at du har sluttet å blø også. Småblødniger er mer vanlig en folk tror i graviditeten, er du feks i en periode da du skulle hatt mensen?
_Lotus_ Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2009 Ja jeg løper og sjekker hele tiden, hehe...Skikkelig thriller hver gang. Skulle nok ikke ha hatt mensen nå nei, det tenkte jeg også på. Har vært mye plaget med småblødninger før jeg ble gravid, men synes det er så rart at jeg ikke har blødd en dråpe siden jeg testet positivt, og plutselig nå blør jeg? Har legetime førstkommende mandag, men tror jeg må ringe legen i morgen hvis jeg ser noe mer..
Gjest Skrevet 28. januar 2009 #8 Skrevet 28. januar 2009 ja gjør det om du bekymrer deg:) Lykke til, det er nok ikke noe farlig skal du se.
_Lotus_ Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 28. januar 2009 Takk alle sammen, håper jeg holder meg her inne hos dere
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 28. januar 2009 #10 Skrevet 28. januar 2009 Hei Ella26 har et frø i magen Har tenkt så mye på deg - hvordan det går det med kvalmen din? Klarer du å få i deg mat og drikke etter at du kom hjem fra sykehuset? Friskt blod tyder på at det kan være rifter eller ett sår eller en blodåre som har sprukket eller lignende, så lenge du ikke har smerter så tror jeg du kan slappe av, men det er fint at du har legetime om bare noen dager, men jeg ville vel ha ringt til legen for sikkerhets skyld i morgen, bedre å ringe en gang for mye og få en prat/undersøkelse for så å bli beroliget enn å gå rundt å bekymre seg, det er det ingen som er tjent med, det går bare utover deg!! Siden du ikke blør noe mer, så tar jeg det som ett godt tegn, men jeg ville nok ha ringt lege uansett bare for å få en ekstra sjekk. Jeg både tror og håper spiren din sitter!!! Jeg krysser fingrene mine for deg!!! Du må være så snill å skrive inn her når du har vært på sjekk - for jeg kommer til å tenke masse på deg... Stoooor varm trøste klem fra
_Lotus_ Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 28. januar 2009 Hei Meg og lille snuppis Kvalmen er fremdeles ganske intens, men jeg klarer å spise små måltider og ofte for å holde det under kontroll.. Jobber litt også, ca halve dager. Litt slitsomt, men godt å se folk igjen Tenker jeg ringer legen i morgen ja, men er redd det ikke fører noe med seg da det er fullt der bestandig, får nok bare høre at jeg må vente til timen min på mandag. Håper din form er stigende, og så håper jeg at jeg får fortsette mine planlagte 2 uker her inne på 1 trimester. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå