Gå til innhold

Nå er jeg spent...!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har jeg fått min 5. time med modningsakupunktur, og blitt undersøkt og tøyd av jordmor. Hadde 2 cm åpning og helt myk livmorhals på 3 cm, men sånn kan man jo gå en stund da...Har termin på lørdag, og har mye "vondter". Så jeg håper det tar av snart! Spurte forresten jm om lakserolje, og hun skjønte ikke at noen turte ta det. Og fortalte at de hadde mistet en baby pga. det engang. Livmoren fikk så sterke sammentrekninger at ungen ikke fikk blod/oksygentilførsel. Så er nok best å vente på at naturen går sin gang! Lykke til til alle oss fødeklare:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til - håper det snart setter i gang for deg ! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...