magica fra tryll Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Idag har jeg fått min 5. time med modningsakupunktur, og blitt undersøkt og tøyd av jordmor. Hadde 2 cm åpning og helt myk livmorhals på 3 cm, men sånn kan man jo gå en stund da...Har termin på lørdag, og har mye "vondter". Så jeg håper det tar av snart! Spurte forresten jm om lakserolje, og hun skjønte ikke at noen turte ta det. Og fortalte at de hadde mistet en baby pga. det engang. Livmoren fikk så sterke sammentrekninger at ungen ikke fikk blod/oksygentilførsel. Så er nok best å vente på at naturen går sin gang! Lykke til til alle oss fødeklare:)
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Lykke til - håper det snart setter i gang for deg ! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå