Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Jeg merket det veldig tidlig med den spiren jeg mistet. På 6dpo. I dag er jeg rundt 6dpo og i dag har det vært veldig mye stikninger der nede, altså helt opp mot åpningen ikke inni i livmoren. Klarer ikke å forklare bedre. Har dere kjent noe sånt ?
Helene85 Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Nå har jeg begynt å kjenne på at bekkenet føles "løst".. som det gjorde fra slutten av 2.trimester og til slutten forrige gang. synes det virker litt tidlig med bekkenløsning(10+3), men hvis bekkenet ikke gikk helt på plass forrige gang......
krabbelure Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Er nå i niende uke og hadde en helt pyton dag og natt til i går. Hadde da vondt i lysken på begge sider, begge rompeballer og nedover på baksiden av lårene. Jeg har kjent stikkninger i livmor/mage, men tror dette kun har med vekst av embyo å gjøre. Jeg har hatt bekkenløsning med begge mine andre barn også. Med første mann tror jeg det begynte ca i uke 20-24. Med andre mann ble jeg sykemeldt fra uke 12. Håper jeg klarer meg lengre i jobb denne gangen. Har begynt å trene i slynge. Har en hjemme fra forrige svangerskap. Har god erfaring med bruk av denne og trening etter fysioterapeut Britt Stuges modell. Håper du slipper de helt store plagene. Lykke til!
Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Første SK hadde jeg ikke noe som helst plager, men nå klarer jeg jo så vidt å bevege meg! Er bare 11+2 i dag og aner ikke hvordan dette skal ende... Har alt for mye å gjøre til at jeg skal bli helt "lam". Ikke funker det med krykker evt, for hva gjør man da når man skal trille vogn eller gå tur med bikkja? Sambo kan heller ikke kjøre i bhg da han drar på jobb 630 om morgnen Noen tips til hva jeg kan gjøre? Går rundt som en og annen pingvin :/
2prinsesserogbim Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Har egentlig ganske kraftig bekkenløsning nå, begynte å kjenne det kver dag fra uke 5-6... Nå er jeg akkurat 9... Men eg er ikkje 100% kvitt dette etter første så kanskje derfor eg har fått det så tidlig denne gang... Klarer ingenting jo:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå