Gå til innhold

Hvordan hadde dere tolket dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en jente på 2 år som går i barnehage. Det vriker som om humn trives veldig bra der og er i storform når jeg henter henne. Personalet i barnehagen er veldig flinke og kjekke folk, og jenta mi snakker om de fleste av dem hjemme. Men så er det en av de ansatte hun ikke liker. Dersom det er denne dama som tar imot oss i garederoben når vi kommer om morgenen vil ikke jenta mi i barnehagen. Hun stopper i døra og sier til meg at hun vil hjem. Hun klamrer seg til meg når jeg kler av henne og gråter når jeg går. Dersom det er en av de andre som tar imot henne springer hun inn i barenhagen, og kan ikke vente med å få av seg klærne og har omtrent ikke tid til å si hadet til meg.

Jeg har prøvd å spør henne litt om denne dama, men det er jo ikke så lett å vite om de en 2 åring sier faktisk stemmer. Hun sier at hun ikke leker med denne dama. Når jeg spør om hun leker med den og den svarer hun ja på de andre ansatte men nei på hun her. I dag sa hun at denne ansatte var lei seg derfor ville hun ikke leke med henne. Jeg spurte hvorfor hun var lei seg, og jenta mi svarte at dama hadde vondt i magen og var leie. (jenta mi er veldig flink å snakke for seg!).

Så nå lurer jeg på hva dette kan komme av at hun aldri vil i barenhagen når denne ansatte er der. Lurer på om det kan ha skjedd noe. Det er jo ikke gøy å levere henne når hun gråter. Må legge til at hun er veldig glad i en av de andre ansatte så det kan vere hun blir skuffet når ikke hun er der. Men hun bryr seg ikke om det er noen av de andre som tar imot henne. Skal jeg snakke med barnehagen synes dere??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...