Beuwi Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 De siste dagene har jeg fått en liten bump nederst på magen. Jeg er førstegangs, og jeg vet jo at livmoren ligger nedenfor skambenet. Jeg er 8+3. Tror ikke det bare er luft, for det er en bump på morgenen også. Flere med bump så tidlig?
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Jeg har had bump siden uke 5 men venter nr 3 da hehe...
PartyOfFour Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 livmoren ligger mellom navlen og skambenet, ikke nedenfor! :-) og jeg tror helt sikkert man kan se noe i uke 8, særlig hvis du er ganske tynn fra før.. Jeg har ikke så mye som stikker ut enda, er 7+4, men det jeg har lagt merke til er at jeg ikke kan trekke magen inn! :-) før kunne jeg liksom trekke magen inn og da ble den lenger inn enn lungen, men nå blir det ganske rett linje uansett hvor mye jeg prøver...
*toppris* Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 her er det stor bump når jeg står, som om alle innvollene bare ramler ut;p når jeg ligger er det en liten og søt en;) er 2.gangs da... og er 8+5..
Beuwi Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2009 Godt det ikke bare er meg:) Jeg kan heller ikke trekke inn magen lenger! Det er "hardt" der nede! Lurer på hvordan jeg blir seende ut om 7 måneder! hehe
*lykkelig mamma* Skrevet 28. januar 2009 #6 Skrevet 28. januar 2009 Samme her. Trodde også at livmoren ligger nedenfor skambenet? Hm.... Har en bump på morgenen jeg også. Å en stor en på kvelden. Trodde det var luft først på dagen å jeg men... Spiren ligger jo langt nedenfor skambenet. Jeg er 7+ ett eller annet. (usikker termin) Var hos legen på mandag å hun prøvde å høre etter hjertelyden. Hun mente hun kunne høre den langt borte. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå