Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har jeg fått en liten bump nederst på magen. Jeg er førstegangs, og jeg vet jo at livmoren ligger nedenfor skambenet. Jeg er 8+3. Tror ikke det bare er luft, for det er en bump på morgenen også. Flere med bump så tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har had bump siden uke 5 men venter nr 3 da hehe...

Skrevet

livmoren ligger mellom navlen og skambenet, ikke nedenfor! :-) og jeg tror helt sikkert man kan se noe i uke 8, særlig hvis du er ganske tynn fra før.. Jeg har ikke så mye som stikker ut enda, er 7+4, men det jeg har lagt merke til er at jeg ikke kan trekke magen inn! :-) før kunne jeg liksom trekke magen inn og da ble den lenger inn enn lungen, men nå blir det ganske rett linje uansett hvor mye jeg prøver...

Skrevet

her er det stor bump når jeg står, som om alle innvollene bare ramler ut;p når jeg ligger er det en liten og søt en;) er 2.gangs da... og er 8+5..

Skrevet

Godt det ikke bare er meg:) Jeg kan heller ikke trekke inn magen lenger! Det er "hardt" der nede! Lurer på hvordan jeg blir seende ut om 7 måneder! hehe

Skrevet

Samme her. Trodde også at livmoren ligger nedenfor skambenet? Hm.... Har en bump på morgenen jeg også. Å en stor en på kvelden. Trodde det var luft først på dagen å jeg men... Spiren ligger jo langt nedenfor skambenet. Jeg er 7+ ett eller annet. (usikker termin) Var hos legen på mandag å hun prøvde å høre etter hjertelyden. Hun mente hun kunne høre den langt borte. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...