Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Min sønn, som er 6 år, har en venn som han er en god del sammen med. Problemet mitt er det at hver gang denne vennen er inne på besøk til oss, så STINKER det røyk her inne. Og det samme hvis min sønn er på besøk til han, så må klærne hans rett i vaskemaskina og sønnen i dusjen.... Jeg synes det er helt forferdelig! Har egentlig ikke så mye imot røykere generelt, da jeg selv har røykt (slutta for 10 år siden!!!) og har en samboer som røyker KUN ute! Men jeg mener at det må da gå an å ta litt hensyn til at en har unger i hus..... Finner på endel unnskyldninger for å slippe å ha denne vennen i hus, og likedan om min sønn vil inn til han... Huff....hva mener dere om dette?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Kjøp en spray som du sprayer ungen med når han kommer på besøk.
Gjest Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Her hos oss så røyker alle venner inne, da slipper vi å tenke på unnskyldninger.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 La ungene leke sammen utendørs ;-) Problem solved.
*toppris* Skrevet 28. januar 2009 #7 Skrevet 28. januar 2009 hvis foreldrene røyker inne når din sønne r der da hadde jeg sagt det til de som det er... at han får ikke komme på besøk pga røyken, tatt en liten samtale med foreldrene altså at du ikke vil utsette han for likt osv... hvorfor ikke bare si det som det er til foreldrene?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #8 Skrevet 28. januar 2009 Det finnes et eget forum for deg Frekke Frida..... Kranglesiden!! Er ikke ute etter slike usaklige innlegg.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #9 Skrevet 28. januar 2009 jeg tenker litt som hi her.. hva folk gjør hos seg selv har man vel egentlig ikke noe med..men jeg ønsker ikke at mine barn leker inne der det blir røkt..(ihvertfall ikke ofte) Barna i vårt borettslag leker oftest sammen ute... av og til inne hos hverandre (i svært dårlig vær f.eks) men har ikke det problemet.. tanten deres derimot, der blir det røkt mye inne..så vi er der sjeldent. Finner heller på felles ting (tivoli, cafe, skøytebane, skiturer osv) slik at vi har kontakt..dersom vi ikke er hjemme hos meg... (man kan selvsagt snakke med de det gjelder...men det er ett litt sårt tema for mange...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå