Gå til innhold

hvem i Berlinerpoplene vil du kalle en helt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

????

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Hehe, Krumme var jo litt helt i bok 1 da... =P

Ellers er det vel ikke så mye helt over noen av dem så langt jeg har kommet (halvveis i bok 2). Erlend og Torunn har jo også fiksa og styrt på... Tor er ihvertfall bare en stor sytepave.

Skrevet

Er ikke Erlend bittelitt helt? (Hvorfor spør vi om dette?) Han står på for homofili-saken (men vender også ryggen til hele sin trønderske oppvekst)

Torunn er vel en helt fordi hun prøve, han dere faren er vel en helt fordi han har holdt ut i alle år, mor til Torunn fordi hun tok et valg og kom se gut av det.... Mange hverdagshelter. Men Ragdø mangler vel litt på heltestatusene, drar heller en litt hverdagsfortelling på hvordan det er i norsk landbruk for tida?

Skrevet

"Far" for å ha holdt ut på gården i alle år og holdt alle hemlighetene sine hemmelige.

Torunn gir jo opp, så vil vel egentlig ikke si hun er noen direkte helt, selvom hun prøver lenge. I bøkene så ender hun jo også opp med å ta det valget hun gjør for å straffe seg selv fordi hun føler skyld for at faren tok livet av seg og jeg vil ikke si det er noe særlig helteting å gjøre.

Erling er vel en slags helt som prøver å ordne opp det han kan, men det gjør jo også han andre broren (som jeg ikke husker hva heter) på sin måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...