Gå til innhold

Sukk! Syden lokker!!


Mormor Tralle Tone Troll

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma og pappa reiser til syden 1 mnd fra begynnelsen av mars. Sitter og surfer på star tour sine sider og drømmer meg bort. Fant faktisk en reise som kom på 15.500 ca for meg og mine 3 barn og 2 barnebarn. Altså for to voksne og 4 barn. Men så må jo dattern min reise fra stjørdal til Tromsø da alene med 2 små. Det kommer jo i tillegg til prisen. Er på Bahia Feliz tror jeg det het. Drømme drømme drømme.....

Prisen er vel ikke så gal, men det kommer jo masse i tillegg! Må ha avløser i fjøsn, så må vi jo spise der nede, må skaffe oss pass og få ungene inn der osv.... Og sist så har ikke gubben det spor lyst til at vi skal reise!!

Har bare vært i syden to ganger i mitt liv. Og aldri med små barn. Ungene er jo 6 mnd, 18 mnd, 3 år og 6 år. 8 t og 45 min flytur høres ut som et mareritt med 4 barn! Skjønner ikke helt at det tar så lang tid sørover. Hjem tar det jo bare i under kant av 7 timer...

Videoannonse
Annonse
Gjest amandine
Skrevet

Hørtes deilig ut, synes jeg! Jeg reiste alene med mine to(før de ble tre) som da var 4 og 5, det var ikke noe problem med reisen i det hele tatt. Hadde med mp3 med lydbøker og musikk, pluss laptop og dvd'er så vi kunne se film både på fly og om morgenen..

Avløser må du selvfølgelig ha, men mat må dere jo ha enten dere er her eller der? Dere trenger jo ikke spise så ekstravagant?

Det der med gubben skjønner jeg, min liker ikke tanken på at jeg tar med ungene vekk en helg engang( selv reiser han jo rett som det er med jobb, men det er visst noe annet).

Bestill pass og tur, du, og kos deg med varmen og lyset!

Skrevet

Hei, vi var på bahia feliz for 2 år siden. Da var de 2 eldste 6 og 7 år (var gravid med minsta). Vi var veldig fornøyd med anlegget, stranden der var ikke noe fin, så der var vi ikke.

Det syns ikke alle de andre som bodde der heller, så derfor var det nærmest overfyllt ved bassenget. Hadde derfor ikke alltid like god kontroll over hvor ungene var.

 

Har akkurat kommet tilbake fra Syden nå, da bodde vi i Puerto Rico, veldig fin strand, ikke langt fra shoppingsenteret. Minsta hadde vi i vogn når vi var ute å gikk, det gikk jo greit, men det er jo en del bakker og omveier nå vi ikke kan bruke trappene. Men vi fikk trimmet godt he he (vi får se det positive ved det)

Skrevet

Sukk sukk!

Har vel mer eller mindre avskrevet sydenturen. Vanskelig å få noen i fjøsen + div andre ting:( Håper jo å ta det igjen en annen gang i stedet da!

Vi skal heller prøve å arrangere et stort selskap for pappa i påsken når de er kommet hjem! Var jo litt for å få feiret 80 årsdagen hans at vi ville reise akkurat mens de er der nede! Pappa blir 80 år 1 april. Så nå er vi søsken blitt enig om å påta oss ansvaret for å feire dagen hans og lage selskap. Satse på åpent hus med kaffe og kaker en av dagene i påske. Kan bli rimelig fullt..... Han har i alle år vært aktiv i Lions, sangkor politikk osv osv.....

Skrevet

Det blir jo koselig det også ;-)

-og så får jo flere være med på feiringen da også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...