Gå til innhold

En liten erfaring ang. CB gravid-tester.!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg fått en tynn strek to ganger.. altså en blå tynn loddrett strek, noe jeg trodde var en posetiv test....

men der tror jeg nok jeg tar feil... jeg har nemlig testet negativt to ganger på CB etterpå...

så min konklusjon er: at får man opp en tynn blå strek på CB er den negativ... ikke posetiv som jeg trodde!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det varierer nok veldig:) og ligger den over tiden da komer det tynn blå strek oxo...

Skrevet

Uff, det hørtes veldig rart ut! Så utrolig kjedelig. Jeg har testet to ganger med cb, og fikk kryss hver gang, hvor den lodrette streken var noe tynnere enn den vannrette streken.. regner med at jeg er gravid da?! Har jo ikke fått tr heller.

Har du fått tr? (altså sikker på at du ikke er gravid?)

Ønsker deg lykke til! ;)

Skrevet

kan virke som du er gravid da ja... dersom resultatet er lest av innen fristen r gått ut... er vel ti minutter som er det vanlige...

Skrevet

den tynne blå streken kom før den kontroll streken... kom med en gang... så jeg ble jo kjempe gira.. tenkte den vile bli sterk og bred når tiden var gått ut, men den forholdt seg like tynn...

jeg har ikke fått tr... men har jo nå testet negativt to ganger med CB etterpå... senest i dag...:(

Skrevet

for mye urin på kanskje?

husker ikke hvem jeg hørte det fra, men no med at egget kan ha løsna igjen eller noe slikt... ikke vet jeg... eller touchet "veggen"... hmhm... de negative, ble de tatt med morgenurin? kanskje for utvannet urin?

stå på;)

Skrevet

det som er det rareste er at de to jeg har tatt på ettermiddagen har fått dette forunderlige krysset, mens de to jeg har tatt på morgenen har blitt negative....

Skrevet

Hvorfor kjøper du deg ikke en CD digital?

Skrevet

jeg har en liggende.... men regener ikke med den slår ut når cb vanlig vingler så i resultatet sitt...

jeg fikk "posetiv" test om onsdag også... og negativ etter det, posetive igjen og negative...

så jeg vil ikke kaste bort så mye penger på å lese ikke gravid....

Skrevet

Da slipper du jo å gå og lure sånn da =)

Men skjønner tankegangen din =)

Skrevet

jeg kommer til å lure like mye om det står ikke gravid der... for så lenge mensen ikke er her så er jo mulgheten der..;)

med sønnen min testet jeg posetivt lenge etter IKM... hadde el 16.juli ca og testet posetivt 18.august.

så jeg venter med den testen til jeg evnt. får et sterkere kryss på en test..;)

Skrevet

Såpass ja =)

Da skjønner jeg at du vil vente lenger ja =)

Krysser fingrene for deg altså =)

Skrevet

En test slår ikke ut er der ikke hormoner til det så jeg tror du enten er gravid eller har vært gravid.Lykke til videre fremover.

Skrevet

jeg trodde jo ikke den skulle slå ut uten hcg jeg heller... men siden streken ble så veldig tynn.. kunne det jo hende det var noe galt...

leste inne på CB sine sider nå:

Utseendet på plusstegnet ’+’ i Resultatvinduet kan variere, men strekene i tegnet ’+’ og streken i kontrollvinduet skal ha omtrent samme bredde. (direkte sitat)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...