^Perlen^ Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Er dere født slik eller er det noe dere har lært dere til på noen måte?
^Perlen^ Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 28. januar 2009 Er det slik at dere ikke kan se noe om egen fremtid kun andres? Hva må til for at dere skal kunne lese en annen?
*Idae123 Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 noen er født sånn.. jeg er født sånn, men har tatt tarot kurs for å friske opp evnen, jeg har også et snev av klarsynhet men den trengs å øves opp.. jeg flinkere med klarsynheten min når jeg har alkohol innabords men tror jeg blir mer mottaklig da... av en merklig grunn, jeg tror alle kan lære seg tarot osv hvis man skjønner ting og har valgt kort som du selv syns er lett leste eller som snakker til deg for å si det sånn
^Perlen^ Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2009 Det er iallfall veldig fascinerende:) Har du lyst til å legge opp tarot for meg? Om det går over nett da?
*Idae123 Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 ja stemmer det at vi kan se andre og på en måte ikke våres egne fordi det blir for lett å spå det du selv ønsker, sånn som si hvis jeg f.eks ønsker meg en gutt , og jeg spår meg selv om jeg kommer til å få en gutt så vil jeg få det i kortene... skjønner du tegninga? ja jeg kan det... hva vil du vite? =P
^Perlen^ Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2009 M-m, slik at dine egne ønsker får innvirkning på det du kan "se" - at det blir vanskelig å vite sikkert hva som er hva:) ? Takk:) Ja, hm:) Frieri? Bryllup? Vil kjærligheten vare livet ut? Helse?
*Idae123 Skrevet 28. januar 2009 #7 Skrevet 28. januar 2009 ja det blir frieri og bryllup og jeg mener også at kjærligheten vil vare livet ut, samlivet vil være som normale samliv, motganger og medganger, opp og ned turer... dere er ærlige og trofast mot hverandre dere er voksene nok til å snakke ut om problemer og finner en løsning... i forhold til helsa så får jeg opp det at den vil være grei, men så kommer det en ny vending, altså at det kan tenkes du eller noen i familien blir syke, men en løsning dukker opp, at den personen blir frisk igjen
^Perlen^ Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 28. januar 2009 takk, dette skal jeg ta med meg:) Kan du se noe iforhold barn, hvor mange og hvilke kjønn? Kan du se om noen overraskelser vil dukke opp i forhold til min bursdag 28.februar?
^Perlen^ Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 28. januar 2009 kjenner nysgjerrigheten tar overhånd. tusen tusen takk for din tid! Ønsker deg all lykke til videre:) Elise
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå