Gjest Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Jeg har ett ordentlig dillema! Jeg har ett tungt svangerskap og slitt mye, en venninne har gitt meg i gave 3D ULTRALYD (1200,-) som jeg og kjæresten skulle nyte som en "belønning". Hun vet at jeg ikke har råd til dette selv. Men hun har jo heller ikke råd til det, hun er student og jobber ved siden. Jeg synes dette er altfor galt, det er mye penger! Enten så tar jeg i mot gaven og tar med henne på ultralyden og spanderer en god lunch på gave. Eller så gir jeg pengene i retur og sier at det er for mye og at jeg ikke kan ta i mot! Hva hadde DU gjort?
Piri Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Desto mer burde du sette pris på gaven. Du kan jo be om ekstra bilder og gi venninna di. Ikke gi tilbake pengene. Det sårer å få gaver i retur.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Jeg hadde tatt henne med og på lunsj. Jeg kan gi bort ting jeg tilsynelatende ikke har råd til selv også og hadde blitt skikkelig lei meg om jeg ikke hadde fått "lov" å gi det fordi det var for dyrt. ) Så fin presang - håper dere koser dere!!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 For ei utrolig snill venninne du har! Synes absolutt ikke du skal gi pengene i retur, som de andre her sier så sårer det å få gaver i retur! Gjør som du sier, ta henne med på ultralyden =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå