to jenter og ett gull i magen Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 åssen er det med liv på diskotek og sånn der på en ukedag..? skal dit mandag til fredag første uka i juli. uten mann og barn:))
AnTiLoPeSvIn Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 var på et sted som het fabric. enormt discotek med 3 etg. men likte ikke helt musikken da. spilte drum and bass.
Gjest Siklerotte Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Avhenger selvfølgelig av hvor du velger å dra... Men det er liv hver eneste dag - mer mot helgen, men stappfullt alle andre dager også ja.
Gjest Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Det er fullt trøkk på de store nattklubbene hele uken, såfremt de er åpne. Området rundt Leichester Suare og Picadilly Circus er det som har mest folk. Det ligger også noen andre som anbefales dersom du googler litt, og der ligger også oversikt over events. Var i London fra torsdag til mandag, og min opplevelse var fullt trøkk så lenge ting var åpent, ingen steder som var folketomme iallefall:) Og drinkene på Fridays var knallbra som vors;)
candyland Skrevet 28. januar 2009 #6 Skrevet 28. januar 2009 hvis du vil ut er london perfeskt, der er det uteliv alle dager og hele døgnet rundt hehe....
hundemamma ♥ Skrevet 29. januar 2009 #7 Skrevet 29. januar 2009 De beste og hotteste klubbene ligger utenfor sentrum. Jeg hadde sjekket ut bladet Time Out. Der er det oversikt over det som foregår i London. Piccadilly og området rundt hadde jeg fint droppet om man vil utforske Londons virkelige natteliv. Det som man leser om og ser bilder fra. Evt. kan du prate med de som jobber på hotellet dere skal bo eller folk i barer/puber/butikker dere kommer i snakk med. Uansett, London er fantastisk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå