Gå til innhold

"Da mannen skulle stelle hjemme"......et lite hjertesukk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stort sett er jo samboeren rimelig huslig av seg, vi pleier å dele på oppgavene. Nå har han vært hjemme med syke barn mens jeg har vært på skolen om dagene, vel...i dag klikka jeg i vinkel da jeg kom hjem....huset så ut som et jævla humlebol!!!

Greit, jeg tåler litt rot, men det er unødvendig at frokost fat og glassa står på bordet hele dagen, det tar max 5min å plukke dem sammen å sette dem i maskina ( det tar 5 min å ta ut av oppvaksmaksina også å rydde på plass alt skitten) det tar 2 min å gå ut med søpla, det tar max 5 min å sette på ei maskin klær, det GÅR an å plukke opp litt leker sånn innimellom, det GÅR AN Å FØLGE MED SÅ IKKE TROLLA RIVER BLOMSTERJORDA utover halve stua...OSV OSV.... VRÆÆÆÆÆÆL!!!!

Så faen ikke UT her, og så ble han sur for at han måtte lage middag?? Siden han nå har vært hjemme et par dager med ungene og er så sliten???? Sliten for å skidfte bleier å mate unger??? For han har ikke gjort en DRITT annet!! Å han mener at han klarer seg alene her med ungene... YEH RIGHT!! Det har han i hvertfall motbevist.

Jeg har vært alene på UKESVIS, klart å holde tålelig orden og system her.

Nesten hver morra står jeg opp alene med 3 unger pga hans jobb... har en skolegutt å sende avgårde hver morra , og to små som skal stelles, pusses tenner på, ordnes og kles, matpakker å lage og jeg klarer både det, rydde kjøkken og sminke og ordne meg selv på halvanna time hver morra før vi skal avgårde så vi kommer hjem til ryddig stue og kjøkken. Han har vært hjemme hele forbanna dagen her...og ikke gjort en forbanna drit!

Han mener jeg ikke har grunn til å "fyre meg opp", vel i går prøvde jeg å si pent i fra og yte ønske om at han kunne gjøre litt mens jeg var borte, for ungene er i fin form, men kan ikke sendes pga dårlig mage rett og slett....så de leker og koser seg...

Han har vel glodd tv, sittet på pc`n hele dagen, greit, sitter på pc jeg også, men jeg greier å løsrive meg sånn at det som skal må gjøres blir gjort! Hadde han kommet hjem hver dag til et slikt rothus så hadde han blitt lei også, men den er grei...skal se om jeg klarer å holde ut et par dager så skal han få se hvor koselig det er å komme hjem til en sånn SVINESTI!!!

JA, jeg er SUR!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare le litt:) Beklager.

Mannfolk er noen rare dyr... Ser ikke alltid problemet i sånne saker... Han er nok mest skuffa no, for at han ikke har fått skryt for å ha passet ungene:P

Kanskje du sku la han se "da damene dro"??? Hehe. Kanskje det settter tingene litt i perspektiv for han:)

Skrevet

Helt klart, værste er at han har sittet å hånledd av klippa som er vist...vel...spørs om jeg er den som kan le best ;)

Skrevet

Hehe:) Ja det blir som ordtaket; det er lett å se flisa i andre, men ikke bjelken i seg selv... eller noe sånn!!!

Er skikkelig dritt å komme hjem til rotehus, men får tro at han har lært til neste gang!!!!

Skrevet

Da min skulle være alene hjemme spøkte jeg litt om at han ikke kom til å klare det. At rot og skitt kom til å gro og at ungene ikke kom til å ha rene klær og bare få pannekaker til middag.

Han ble så fornerma at han virkelig skulle vise meg! Huset har vel aldri vært så ryddig og unger og dyr har vel aldri fått bedre stell. Nå i ettertid kan ikke jeg klage over at det er mye å gjøre med hus, unger og jobb. Da skryter han bare over at det ikke var noe problem når han var alene.

Skrevet

Å jeg kjenner meg så igjen i dette. Noen ganger blir jeg så forbanna at jeg nesten sprekker!! Det er godt å få det ut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...