Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere her som har den? Er dere fornøyd med den? Jeg har nettopp kjøpt den og jenta er 9,5 mnd. fikk selvsagt ikke brukt bagen, men bruker sportsdelen. Vi har den kompact typen. Synes den virker bra, men synes det er noen mindre enkle løsninger ... hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har denne, jeg kjøpte den veldig spontant på salg. Jeg er egentlig veldig fornøyd med denne vogna, selv om den ikke er en "poppisvogn". Den er utrolig lett og god å trille, selv om den veier mye. Vi har ikke begynt å bruke sportsdelen enda. Som andre kombivogner er ikke bagen så stor, men det er jo veldig praktisk å ha mulighet til å bære bagen på en enkel måte. Den er stor i bilen og tung å bære, men til vårt bruk (stor bil, vogna oppbevares i bod på bakkeplan) er den perfekt. Ikke noen kjøpesentervogn, men helt super på trilletur. Det er noen rare løsninger når det gjelder å feste bagen i vogna, men foreløbig (3,5 mnd) er vi fornøyde med kjøpet. Billig var den jo også! :) 3500 for en ny vogn er jo ikke ille! Jeg tror ikke vi har compact-typen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...