Gå til innhold

Flere med kort lunte...???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frem til nå har jeg hatt ganske god kontroll på humøret mitt, og om jeg skal si det selv har jeg vært ganske stabil- tatt i betraktning at jeg spydde i 4 1/2 måned og deretter har hatt bekkenplager og så sterke kynnere at jeg knapt klarrer å gå. Men nå er det akkurat som jeg er en bombe som er rett før å bli sprengt!! Det er slik at jeg virkelig må ta meg sammen for å ikke være uforskammet og frekk og uhøffelig!! Har aldri vært sånn før! Nå er jeg i uke 32 og dette monsterhumøret har kommet snikende de siste to ukene.

Her er noe av det jeg føler nå for tiden:

-Jeg er rasende fordi jeg ikke kan ha på en bukse uten at den siger nedover og jeg må dra den på meg heeeele tida!!!

-Jeg blir enda svartere i humøret ved tanken på at jeg har gått i de samme klærne siden september (fæøles slik!)

-Jeg føler at jeg ser ut som en hvalross

-jeg klarer f....meg ikke å snu meg i senga uten at det høres ut som jeg er i ferd med å få hjerteinfarkt

-jeg har utrolig liten tålmodighet med 3åringen

-jeg er bare dritforbanna på mannen min-jeg bare liker han ikke!!!

-jeg får lyst til å slå til barnehagebetjening når jeg henter 3 åringen og han har bæsja-og jeg må skifte på han før vi drar hjem fordi han i følge dem akkurat har bæsja!!!

-jeg har lyst til å kaste oppvasken i golvet i stedet for å sette den inn i oppvaskmaskina

-jeg blir f..så forbanna på NAV som ikke kan en dritt om noe som helst!

-jeg blir dritforbanna ved tanken på at sambos datter skal komme i helga fordi det betyr enda mere mas og kjas(hun er vanligvis grei)

-jeg er dritsur fordi jeg ikke får sovet i min egen seng neste helg fordi jeg og sambo skal på 3d ul og tar samtidig en helg i oslo på hotell

-jeg er møkk forbanna fordi jeg enda ikke har klart å komme meg i dusjen i dag!!

Jeg vet ikke hva som skjer, men jeg må skjerpe meg så jeg ikke fornærmer noen! Jeg er sliten og møkklei av magen, drittlei å vralte rundt som ei gås og enda svartere i humøret av alle kynnerne som gjør at jeg knapt er i stand til å bevege meg!!

Ikke akkurat dagens "Gladinnlegg" dette her- men MÅ bare få ut litt av gørrrrrrra!!! Hmmmfffrrr!!!!

_

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg veldig godt igjen jeg! Må bruke all energi jeg har for å ikke klikke på ungene og for å beholde en profesjonell fasade på jobb. Og jeg er bare i uke 13... Har vært slik hele tiden denne gangen, kan ikke huske jeg drev på slik sist. Er rett og slett sur og gretten veldig mye og det er helt ulikt meg! Som om jeg er kronsik premenstruell.

Skrevet

Uff da:( Sender litt medlidenhet til deg... det er slitsomt å gå erge seg over ting hele tiden.. i det siste har jeg kjeftet masse på ukjente folk i butikkene, fordi de har gjort noe jeg ikke har likt... ganske flaut etterpå.

Godklem fra meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...