lego Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Skal jeg legge med noe annet enn smokkene? Mener jeg har hørt noe om at de får diplom eller noe i posten? Men da må jeg evnt legge med adr vår da... Tenkte han kanskje kunne tegne en tegning eller noe... for hans del da... Han er ihvertfall veldig bestemt på at en smokk skal til Sabeltann og en til Langemann...
Gjest Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Har hørt det jeg også, men det står ingenting på nettsiden deres. Vi sendte smokkene på lørdag, skrev bare adr. på baksiden av konvolutten. Venter litt, hvis han ikke får noe i posten så kjøper jeg en liten ting til han.
lego Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2009 Jeg fant bare adr på nettsiden, men det stod lite info ellers synes jeg, ang det å sende smokkene dit... Så dere sendte bare smokkene dere da? Mener jeg hørte at det tok laaaang tid før den diplomet kom i posten...
Gjest Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Ja, gjorde det. Gutten bestemte seg for å gjøre det, sambo var på vei hjem. Så jeg stappet de i en konvolutt fort som bare det og sendte gutten ut med pappaen sin for å poste det før han ombestemte seg...hehe
lego Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2009 Vi har snakket om det leeeenge, at nå er det på tide å slutte, men jeg har liksom ikke hatt hjerte til å ta den i fra han. (har bare brukt den på natten det siste året + ) Men nå føder jeg nr 2 om ca 10 uker, så jeg tror det er greit å bli kvitt smokken en god stund før neste evnt begynner med smokk. Så vi bestemte oss for å bruke klistremerkebelønning (noe som har fungert supert på andre ting) og det har gått over all forventning, bortsett fra at han fryser litt på tenna sine da... *hihi* Så i morgen må vi ut og kjøpe premie og sende smokkene avgårde.
Gjest Skrevet 28. januar 2009 #7 Skrevet 28. januar 2009 Vi hadde snakket om det lenge vi også, men han nektet. Plutselig på lørdag var han helt klar så da var det bare å få det unnagjort i en fei : ) Fryser på tennene sine,,,,,hehe. Søte disse små. Har en liten jente på snrt 6 mnd som bruker smokk. Han begynte å legge hennes smokker oppi konvolutten også. Da måtte jeg forklare litt for han skjønte ikke hvorfor ikke babyen skulle sende sine også. Sa at babyen skal få beholde de litt til siden hun er så liten, og heldigvis var han enig i det. Tenkte at han sikkert kommer til å tjuvlåne hennes smokker men han har ikke det. Han har kun spurt etter smokk 1 gang og det var lørdags kveld, så det gikk jo kjempe fint : ) Lykke til : )
lego Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 28. januar 2009 Så flott at det har gått så bra hos dere da! Er litt spent på hvordan det går når smokkene er sendt og premien i boks, men regner med at vi fortsetter med klistremerkebelønning litt til hvis han blir vrang...
Bigm@mm@*Fødekl@r* Skrevet 28. januar 2009 #9 Skrevet 28. januar 2009 Sønnen vår var 3 år når vi var i Sabeltannverden. Før vi dro hjemmen ifra så gikk vi på skattejakt etter alle smukkene, pakken dem med og dro. Når vi kom frem la han selv alle smukkene i kista, jeg og sambo syns nesten det var litt vemodig. Syns synd på han, men han gjorde det og var kjempe stolt. Har spurt etter dem et par ganger, men godtok at dem var hos Sabeltann. Vi var utrolig overrasket og ikke minst stolte av gutten vår. Hadde ALDRI trodd at det skulle gå så bra. Han har vært kjempe glad i smukkene sine, både dag og natt , ville gjerne ha flere av gangen oxo. Så kjempe lurt å bruke det barnet er opptatt av for å få det til å lykkes ) Lykke til med smukke slutt )
lego Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 28. januar 2009 Takk for det. Vi skal mest sannsynlig til Dyreparken til sommeren, men jeg synes det er litt lenge til, ettersom han allerede har fylt 3 år, derfor skal vi sende de til smokkariumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå