Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre som har blitt helt hysterisk mot å bli tatt på magen? Stakkars sambo får kjeft bare han kommer i nærheten av området rundt mellomgulvet og oppover. Underlig nok går det helt greit om han tar på meg lenger ned på magen.Jeg synes også det er ekkelt å ligge på noen av sidene, da jeg da også får press i samme område. Begynner å bli litt lei av å bare sove på rygg! Er dette sært?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du førstegangs fødende? Jeg husker at i de ca. to første mnd etter at jeg fikk vite at jeg var gravid var veeeeldig overbeskyttende ovenfor magen. Ville helst bare holde rundt den med begge armene hele tiden, og nåde den som kom borti!! Etterhvert som tiden gikk roet deg seg av seg selv:-) Lå på siden hele denne perioden enda jeg ikke hadde mage. Vi blir nok bare litt svimeslått av morsinstinkt første tiden:-)

Skrevet

jeg har det motsatt her.... VIL at han skal holde meg på magen... på en måte legge sin varme og beskyttende hånd over:) men akk nei... det vil ikke han... har ikke helt gått opp for han enda..men det kommer nok;) ligger selv og holder og stryker (rare meg), men leste ett eller annet sted at fosteret nå kan merke det... og uansett dersom det ikke stemmer, hvorfor ikke;p er ikke lenge til det merker det uansett... er 8+5 idag:)

Skrevet

Jepp... sånn er det her også... Jeg maser for å få han til å holde litt på magen i ny og ne, men neeeida... hehe... det kommer vel etterhvert... :)

Jeg MÅ ligge på sia jeg da... Får helt noia av å ligge på ryggen....

Skrevet

Er første ja, så det har sikkert litt med det å gjøre. Dessuten blir jeg fortere kvalm og uvel når jeg får press på magen, så det spiller sikkert også litt inn. Satser på at det blir bedre etterhvert :-)

Skrevet

Mannen min får ikkje ta for mykje på magen min heller. Men det er fordi eg føler eg blir enda meir uvel visst eg får trykk på den. Det rare er at eg ofte ligg å held på den sjøl, men da med veldig lite trykk. Er mitt første svangerskap også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...