Gå til innhold

diare i svangerskap, vanlig??


Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt det i halvannen uke nå. ikke sånn at jeg springer på do hvert kvarter, men ca to til tre ganger i døgnet. er ca 7 uker på vei. det er plagsomt, men jeg er mest bekymret for om det kan være farlig for spiren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde det i begynnelsen... nå er det heller motsatt.. er 8+5 idag...

 

med min sønn hadde jeg det på slutten rett før fødsel..sikkert kroppen som forberedte seg...

 

barnet får det som trengs uansett så ikke tenk på det;) tar fra ditt lager nå;)

Skrevet

ok, godt å høre at det ikke er farlig- og at det ikke bare er meg:)

Skrevet

det er jo mange som spyr veldig mye, men det vokser som det skal alikevel;)

 

lykke til, håper det bedrer seg for deg:) bare det ikke blir stuck oppi der som her...hehe;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...