Gå til innhold

Hvis jeg søker jobb i en barnehage..

Anbefalte innlegg

Skrevet

ville det da ha noenting å si lønnsmessig at jeg er utdannet sykepleier, eller ville jeg blitt lønnet som assistent?

Vil egentlig tro det siste, siden min utd ikke er så veldig relatert hvis ikke det er snakk om barn med spesielle behov...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søkes det etter assistent, blir det lønnet som assistent. men det er jo lønn etter ansinitet der også....

Skrevet

du får nok samme lønnstrinn som assistentene, men hvor lenger du jobber der jo mer går du opp i lønn tror jeg.

Så har det noe og si med aldern din også. Er du ung (som meg he-he) og en annen på 50 jobber der og dere begge har lik stilling og jobbet like lenge, ja så får den personen mer lønn pga alder. Tenk på det a.

Så over 20 er 'et lønns trinn' osv.

TROR JEG.

Skrevet

Ja, det er vel rimelig at jeg ikke får noen lønnsfortrinn så lenge min utdannelse er en annen..

Kunne av og til tenkt meg å prøve noe annet enn sykepleier-yrket.. men går en god del ned i lønn om jeg skal jobbe i en barnehage da kan jeg tenke meg..

Skrevet

Hva får assistenter i barnehage betalt i timen da??

Skrevet

Jeg vet ikke hva de har i timen, men tror kanskje de har rundt 250 000 i året...(er ikke sikker)

Skrevet

gå inn på utdanningsforbundet sin nettside og tariffoppgjør. der står alt du trenger å vite om lønn.

Skrevet

Er i samme situasjon selv, er sykepleier, kunne tenke meg å prøve barnehage. Hvis man søker på en assistentstilling vil vi sikkert måtte regne med assistentlønn. Det er vel kanskje muligheter for noe annet dersom man skal jobbe med barn med spesielle behov. Spesielt om du har erfaring fra akkurat det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...