celodi Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Salat med kylling og pasta er bra godt ja=) Pitabrød med kyllingstrimler og salat Rundstykker med masse godt pålegg Pizzasnurrer
Piipii Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 * Pai *Omelett *Pizza * Pasta og kylling salat * Sandwich
~Roskva~ Skrevet 28. januar 2009 #6 Skrevet 28. januar 2009 Nybakt brød med pålegg, og te eller kaffe :-) Det virker så enkelt, men de fleste spiser til de nesten sprekker når de får det servert :-)
Himmel og hav Skrevet 28. januar 2009 #7 Skrevet 28. januar 2009 Gratinert løksuppe, eller landganger.
serin@ Skrevet 28. januar 2009 #8 Skrevet 28. januar 2009 Bakte, evt kjøpe ferske om du har dårlig tid, rundstykker med godt pålegg. Roastbiff, eggerøre, ost, syltetøy og eller hva du har i kjøleskapet. Melk, Te og kaffe! Som en sier over, det virker kjedelig, men alle liker det!! Norsk brødmat er namnam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå