Gå til innhold

Lunsj til meg og mine 7 studievenninner...?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kylling salat med foccacia brød til

Skrevet

Salat med kylling og pasta er bra godt ja=)

Pitabrød med kyllingstrimler og salat

Rundstykker med masse godt pålegg

Pizzasnurrer

Skrevet

* Pai

*Omelett

*Pizza

* Pasta og kylling salat

* Sandwich

 

Skrevet

Nybakt brød med pålegg, og te eller kaffe :-)

 

Det virker så enkelt, men de fleste spiser til de nesten sprekker når de får det servert :-)

Skrevet

Gratinert løksuppe, eller landganger.

Skrevet

Bakte, evt kjøpe ferske om du har dårlig tid, rundstykker med godt pålegg.

Roastbiff, eggerøre, ost, syltetøy og eller hva du har i kjøleskapet.

 

Melk, Te og kaffe!

 

Som en sier over, det virker kjedelig, men alle liker det!! Norsk brødmat er namnam.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...