Gå til innhold

Ang det å ta betalt i baren...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det helt på jordet å ta 10- 20 kroner pr glas? (hvitvin, rødvin, eller øl)

Har ikke lyst å ha betalt bar i utgangspunktet, men økonomien strekker absolutt ikke til her! Om folk betaler 20 kroner glasset, hjelper det vanvittig mye!

Men er det helt teit...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg synes ikke det er teit. Det er jo mange som har bryllup på feks hoteller hvor drikkevarene er sinnsykt dyre og gir gjestene et par kuponger og så får de betale resten selv. Hvis du feks skriver at det er bar med drikkevarer til "selvkost" på invitasjonen så vet folk hva som gjelder. Det er vel vanlig slik at man er litt "forberedt" på det :-)

Skrevet

Et vennepar av meg gifta seg i fjor sommer. De også tok litt betalt i baren. Men det angrer de egentlig på. De fikk inn 1200kr i baren den kvelden. Syns liksom ikke 1200 var så veldig mye ekstra de satt igjen med.

Skrevet

nei jeg hadde aldri vilt tatt betalt for drinker i bryllup...

da er det bedre at folk tar med seg drikkevarer selv....

Skrevet

Mange tar betaling for drikke for å begrense alkohol inntaket. Er jo dessverre stadig ekk noen som får i seg litt ber en de burde, selv i et bryllup. Er det dette som er årskaen ville jeg ha tatt mer enn 20 kroner.. Men er det fordi det ville blitt alt for dyrt med fri bar ville jeg gått for det som ble nevnt om bar til selvkost. Men hvor mye dere vil spare på det må dere jo regne litt på.. Hvor mange gjester, hva dere vil servere/selge og hvor mye dere regner med folk kommer til å drikke. Du spør om prisen er på jordet, og igjen det spørs; hva er det som skal være i glasset, vin eller fancy drinker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...