Bassen&Spira <3 Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Hjertet begynner å slå en gang i uke 6?? Eller kan det begynne senere?? Når da evt? Og hvis ikke hjertet begynner å slår har man vel en SA ganske fort??
*toppris* Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 jepp i uke seks engang begynner det å slå begynner ikke hjertet å slå så er det jo noe gale med det, da blir det nok en sa ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå