*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Jeg har veldig god erfaring med det, har fått igangsettings akupuntur med begge de to første å har fått rier der å da, og født 2-4 timer etterpå.. da jeg ankom klinikken hadde jeg 7.5 cm åpning å da jeg fødte nr 2 hadde jeg 9 cm åpning. Degge fødslene har vært utrolig kjappe å greie. Har ikke hatt noen problemer med å føde guttene mine å jeg eier ikke hofter å har ikke en sånn typisk fødekropp. Utseendemmessig. Min kusine var egentlig i mot igangsettings akupuntur. Men hun klaget så mye når hun var 1 uke over termin at jeg tok henne med meg til min akupuntør og hun satte nålene å 5 timer etter var jentungen ute.. Det er jo bare nøtt til å funke da. Og jeg skal uansett ta dette denne gangen også.. :) lykke til
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Litt rart?? innlegget mitt ble ikke registrert... noe mystisk her i dag?
januar mamma Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2009 oi det hørtes nesten litt skremende kjapt ut... bør kansje nevne at det ikke er en erfaren akupunktør(student) hva tror du om det???
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Din er studen? Det har jeg ikke vært bortig da men tror ikke det er noe farlig.. Det er bare det at det kanskje kan være mulig at hun ikke treffer punktene orgentlg.. men hun hun kan jo også være kjempeflink:) Min akupuntør er vertfall veldig flink. og normalt settt tror jeg de bare setter nålene så kjenner du akkurat som ett rykk der hun setter de.. Mens min akkupuntør liker å plage litt når hunskal sette igang fødsler, sa da er hun borte å vrir å vrikker på nålene ganske ofte.. og det er da riene mine har startet.. Jeg har fått utrolig kjappe fødsler. og det virker ganske skremmende. Jordmødrene jeg har hatt har ikke skjønt så mye noen av gangene. men steike det er digg å være fort ferdig når alt er over Med nr to stakk jordmoren av og inn på naborommet rett før jeg følte jeg måtte presse, så da fikk samboeren min litt panikk. og det endte opp med at han måtte leke jordmor assistent (sammen med jordmoren da som ble ganske svett)
januar mamma Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. januar 2009 høres bra ut dette må prøves blir vell stikking i moegen da... er også i morgen terminen er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå