Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Har lest så mange innlegg siste året av arten: "å, musa mi ser helt forferdelig ut. er 3 uker siden ejg fødte, vil dette blir bedre!", "Jeg ser at noen av stingene fortsatt synes, når går de bort?", "æsj, jeg ser helt hoven ut nedentil, jeg er gravid, er dette normalt?" osv. Ingenting galt med å lure og å spørre så klart, for all del, men det får meg til å lure litt. Er jeg da helt unormal som ikke ser på meg selv nedentil? Jeg dro frem et speil en gang tidlig i tenårene fordi jeg hadde lært på skolen at alle jenter burde vite hvordan de selv så ut, og en gang for noen år siden fordi det var en rift jeg ikke ble helt klok på og så den ikke skikkelig uten. Ellers har jeg aldri studert meg selv verken under graviditet ellere etter fødsel. Jeg er rett og slett helt uinteressert i hvordan det ser ut der nede så lenge jeg bare får raket vekk det meste av hår og er ren og dufter normalt. Litt av underlivet ser jeg jo når jeg er på toalettet, dusjer osv, men ikke hele liksom. Er jeg sær?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Folk er vel like forskjellige på dette som på andre områder. Jeg studerer det ikke sånn til vanlig, men kommer nok til å ta en titt etter evt fødsel for å se hvordan helingsprosessen går.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 jeg må si at jeg pleier som regel å titte ja.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 tror det er ganske normalt å at velig mange gjør det. men mitt store råd er å ikke se seg mellom der etter man har født. vertfall ikke før det har gått en gooood stund. jeg gjorde det å det så ut som bomba irak å etter det kar jeg sliti veldig med å få lyst på sex fodi jeg bare ser for meg den ekle sprengte høna å vil vertfall ikke at samboern skal se det. å nå er det 1 år siden jeg fødte :S men vi er forskjellige så mulig det bare er meg som er sprø
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 hehe.. det var det jeg hadde tenkt å skrive nå; jeg tok med speil inn på doen to dager etter fødselen. ÅÅÅÅ skrekk og gru, glemmer ikke det så lett, nei. IKKE anbefalt;) Men det kommer seg jo. Jeg bruker speil rett som det er, men det har sin årsak; jeg har mange betennelser i dette området, og må rett og slett bruke speil for å se skikkelig hvordan de er og om det er mulig å åpne dem..... Det jeg reagerer på i de ulike trådene, er dette med å pirke langt inni skjeden og kjenne på alt mulig der. De eneste gangene jeg har mine fingre inni der, er når jeg setter inn en tampong uten hylse. Eller har soppinfeksjon og skal sette inn stikkpille. Hehe... ser ut som om alt er galt med mitt underliv, når jeg leser hva jeg har skrevet. Ikke rart jeg ikke har partner og ikke har sex;) hahaha....
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #6 Skrevet 28. januar 2009 Jeg turte ikke å se før det hadde gått 7 uker etter fødselen.... sikkert like greit;) Nå kikket jeg faktisk i dag, bare for å se hvordan det sto til. Forbedring siden sist. Er 3,5 mnd siden fødsel. Ser godt at jeg har vært klippet og sydd, men syns ikke det ser ille ut likevel:) Ellers så har jeg ikke for vane å kikke så ofte....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå