MathildeC Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Jeg er gravid!!!!!!!!!!! En dag over IKM nå, skrev for noen dager siden at jeg innbildte meg jeg så noe svakt noe på testen, men trodde helt ærlig jeg så syner!! Stirret jo så lenge... Hadde et håp om at det klaffet denne mnd, om ikke annet hadde vi masse sex selv om jeg ikke tok EL-test så vet jeg jo cirka når jeg har EL (28 dager syklus, EL ca dag 15-16). Mannen går på sink og selen, for vi brukte nesten et år sist gang og han fikk konstatert dårlige svømmere. Så jeg trodde jo vi aldri skulle ha flaks igjen, var overbevist om at det var pur flaks sist gang og at enten jeg hadde fått dårligere egg eller han svømmere... alt det man tenker på. Vi har prøvd siden juni, så det tok 8 pp for oss. Så i dag gikk jeg på do 100 ganger på jobben og var like begeistret hver gang det ikke var tegn til rødt :-). Smilte og flørtet med alle. Så nå tok jeg en test til når jeg kom hjem! Men nå sitter jeg her og lurer på hvordan jeg skal fortelle mannen!!! Jeg er i lykkerus, men har ikke helt tiden til å glede meg som sist gang.. har en liten jente her som begynner å lure på hva som feiler meg..
EnJente_m_2Jenter Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Hold deg på magen, og si "hei pappa" når han kommer GRATULERER !!
ønsker sårt en spire Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 gratulerer masse masse :) kor gøy da har du noen symptomer da? Håper eg følger etter deg over i 1 trimester om en liten ukes tid
MathildeC Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2009 Jeg har ingen symptomer egentlig, har det samme som jeg har når jeg skal ha mensen. Litt mensmurringer, og en litt "rar" følelse i puppene, men de er ikke ømme heller. I dag følte jeg meg småkvald og gikk og "svelgte" hele tiden, men tror grunnen var like mye at jeg var så spent..
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Åh, så moro!! Gratulerer så utrolig mye!! Håper du får et fint svangerskap:)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 28. januar 2009 #6 Skrevet 28. januar 2009 Gratulerer kjempe masse og lykke til videre =) Legge testen på puta hans f.eks?
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 29. januar 2009 #7 Skrevet 29. januar 2009 WOW! GRATULERER SÅ MYE!!! Vi har vel jevngamle barn også vi? Har en sønn på straks 20 mnd. Vi prøver også og har prøvd siden aug. Gikk inn i pp 7 i dag dat den hersens tanta kom på besøk;( Men håper jeg følger deg hakk i hel:)
nina-ballerina Skrevet 29. januar 2009 #8 Skrevet 29. januar 2009 Når jeg en gang (forhåpentligvis snart..) skal fortelle pappan og resten av slekta om familieforøkelse, skal jeg kjøpe en body eller evt genser til jenta vår på 3 år som det står "STORESØSTER" på, så spørs det om de "tar`n"... Gleder meg allerede
nina-ballerina Skrevet 29. januar 2009 #9 Skrevet 29. januar 2009 Gratulerer så mye forresten!! Elsker å lese sånne gledelige innlegg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå