Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Jeg har slitt med kynnere siden uke 18, og de siste ukene har de vært ganske kraftige. Men nå har jeg fått mensmurringer i korsryggen og i nedre del av magen, er kjempe ubehagelig og jeg blir kvalm av det siden de er der så og si konstant. Idag har det vært ekstra ille syns jeg. Har spessielt hatt murringer i nedre del av magen og rundt navelen, men merker også litt smerter i øvre del av magen. Har hatt disse murringene i 2 uker nå, har prøvd paracet, lagt håndkle med varmt/kaldt vann på, samboer har massert. Men er ingenting som hjelper når det står på som verst. (Magen er fin og myk, men får noen små kynnere innimellom) Jeg har sjekket om det kan være UVI, men urinprøvene er fine. Er det noen andre som har det litt som meg, kom gjerne med råd om hva som kan lindre når det står på som verst
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 28. januar 2009 Glemte og nevne at den siste tiden har jeg fått masse utflod. Den er veldig vannaktig. Og den startet med mye slim, helt blankt, som gikk over til den vannaktige utfloden jeg har nå. Må også nevne at jeg har bekkenløsning som kanskje er med på og forverre smertene i korsryggen.
Gjest Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Har det akkurat sånn som deg. Er i uke 28 nå,var til UL for 2 uker siden, da de ville sjekkeat det ikke var livmorhalsen sombegynte å åpne seg, da menssmerter kunne være et tegn på det. Var ikke det i mitt tilfelle, men var allikevel greit å få sjekket det Skal til ny kontroll til uka igjen... Har dessverre ingen råd som kan lindre smertene, annet enn å ta det med ro..Funker for min del. Går nok så bra, skal du se:) Lykke til
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2009 Takk for svar. Viste ikke at det kunne være tegn på modning. Hvis det fortsetter så skal jeg ta det opp på neste kontroll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå