ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Sorry, må bare få det ut... Har hatt fri i flere uker ifb med ferie osv, og för ferien hadde jeg bihulebet.,så jeg hadde noen sykedager. Tar vasiner mot allergi, og pga dette drar jeg på meg all mulig sykdom. På legekontoret der jeg går og få vaksiner, sier de stadig at jeg kan få sykemelding, noe jeg ikke vil ha siden jeg kun har jobbet på arb.stedet i 5 mnd. Har vært endel syk pga dette, og föler sånn på det ifht jobben. Skal egentlig på nattevakt i natt, men har influensa eller noe annet dritt. Föler meg elendig. Har tenkt i hele dag at det sikkert går bra å jobbe, så jeg har ikke ringt jobben å meldt meg syk. Men nå utover etterm. har det blitt mye værre. Kan rett og slett ikke jobbe sånn jeg föler meg nå. derfor tenkte jeg å ordne opp selv. Ringte en kollega, som jeg kjenner godt og hörte om hun kunne ta vakta, noe hun ikke kunne. Dermed måtte jeg krype til korset og ringe jobben... Blæh... Jeg föler meg som en dritt
Ksenia & Anjem Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Ja det var dårlig gjort av deg...Man pleier å ringe om morgningen å si man er syk. Er det noe særlig å gjøre om natta da?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2009 Ja, men man kan faktsik bli værre utover dagen... Ja, kan være endel og gjöre veldig opp og ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå