Gå til innhold

Lei av å vente


Lykkelig-nr1

Anbefalte innlegg

Huff ... lillemor ser ut til å stortrives i magen, og virker ikke som hun har tenkt å bevege seg ut derifra, er 6 dager over termin og kjempefrustrert ... men men, bare hun kommer og er frisk og rask bør man vel være fornøyd :) Flere på overtid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp...det er ikke bare deg.jeg er 3 dager over termin og har vonde kynnere ca hver time og nedpress.vi må bare ha litt mer tålmodighet.Håper det skjer snart for oss...kanskje inatt og senest til helgen...

Lykke til...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke mer enn 2 dager på overtid, men begynner å bli litt lei. Sliter med høyt blodtrykk, så jeg får ikke lov å gjøre stort annet enn å sitte på sofaen og da blir dagene lange her i gården. Satser på at småfolkene våre snart har lyst å komme ut og hilse på oss :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er ikke alene om å være lei. Er 4 dager over termin, og har lite symptomer. Mannen er om mulig enda leiere, så det sliter på motivasjonen. Men så lenge babyen er frisk og rask, så er det det viktige. Skal til jordmor igjen i morgen, da hun mente blodtrykket var litt høyt. Hva kan det bety?

Har hatt 2 modningsakupunkturer, og en tøying siden lørdag, men det ser ikke ut å virke noe særlig. Slimproppen er gått da, og har 1-2 cm åpning (på mandag ble det konstantert)- men allikevel kan jo ingen spå når noe mer vil skje.

 

Hold ut folkens, belønningen er verdt det ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dager over, og synes ikke jeg har noen utvikling. Ble så glad forrige uke da jeg begynte å få skikkelig vonde kynnere i rygg og mage. Men sålenge de ikke fører til fødsel kunne jeg lett vært forruten.

Vagger fra stue til kjøkken og har ikke vært ute på tre dager.

Kom igjen da vesla!!

 

(Hehe. Vurderer å melde meg på februar-klubben, for det hjelper jo ikke å lese om alle som har født her inne....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lei av å vente jeg også, er på dag 8, dagene er lange og tunge.. men ikke noe tegn på fødsel, så om ikke han forter seg kan det fort bli februar :(

har ei på 20 mnd fra før, å gikk 11 over med ho.. de trives nok godt inni her, selv om det ikke er like godt for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åtte dager over termindato jeg også...kan se ut som vi får februarbabyer flere av oss., dagene blir lengre og lengre...venter så inderlig, begynner forresten å bli nervæs for at det må settes i gang;( Kjenner ingen ting utenom litt menssmerter de tre siste kveldene som har gitt seg hver natt. Har forresten avtale med sykehuset, fredrikstad, til mandag om det ikke skjer noe i helga..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jenter, da ble det ikke januarbaby på oss (iallefall ikke for min del), men februar blir vel like bra, sees på februarklubben?? Samboeren min prøver nå å være positiv med kommentarer som "tenk så gøy med for eksempel 2/2" ... jeg sier bare haha, jo før jo heller! Ha en fin kveld og lykke til når det nå enn skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...