Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 xen/bf kommer ikveld etter jobb.. har så lyst til å lage noe godt til oss.. Har jo fortsatt mine håp om at han kommer tilbake til meg da.. hihi.. Og er så tom for ideer.. går liksom alltid i taco/lasagne osv.. Og ikke har jeg lyst på noe særlig heller, selv om mat er viktig om dagen;) Noen spennende ideer til meg?=)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 ingen gode/nye/spennende oppskrifter her idag da?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Dytt. Trenger noe godt på bordet ikveld jeg også.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 jeg har laget kyllingsalat idag! med pinjekjerner og gresk dressing over, knallgodt=)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Vi hadde kyllingfilet i strimler og chips pg salat.. Du kan lage nachos hjemmelaget pizza pastasalat med kyllingfilet eller skinke gryterett med salat og brød kjøttboller og potetmos spagetti pasta og kjøttsaus ostesmørbrød spekemat og eggerøre stekt egg og tomatbønner omelett biffsnadder løvbiff hamburgertallerken
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2009 #6 Skrevet 28. januar 2009 I dag hadde vi fiskeboller, lettvint og veldig godt. I morgen skal vi ha Tacoform (natchos med kjøttdeig og rømme ved siden av)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå